Partneransvarig Postad 13 Januari , 2015 Rapport Postad 13 Januari , 2015 På söndag adderar PokerStars $200 i Spin&Go-biljetter i en exklusiv medlemsfreeroll för oss på Poker.se och Pokerforum.nu! Totalt ligger fyrtio biljetter i potten, och det kostar dig inte en spänn att vara med och slåss om dem! Namn: Poker SE $1M Spin&Go Tid: Söndag 18 januari kl 20:00 Inköp: Freeroll Adderat till potten: fyrtio stycken $5-biljetter till Spin&Go Lösenordsrebus: förstaärfandraärwtredjeärefjärdeärffemteärw Saknar du konto på PokerStars men vill spela turneringen går det bra att öppna ett här! Citera
jizzy_da_man Postad 18 Januari , 2015 Rapport Postad 18 Januari , 2015 Hej Im from Denmark and i am trying to find out the password, but my guess is "sjätte" but that doesnt seem right. Can anybody help? Citera
Heja Gunde Postad 18 Januari , 2015 Rapport Postad 18 Januari , 2015 Hej Im from Denmark and i am trying to find out the password, but my guess is "sjätte" but that doesnt seem right. Can anybody help? fwefw tror jag. testa Citera
Crappy Postad 18 Januari , 2015 Rapport Postad 18 Januari , 2015 Nästa som lägger ut eller försöker lägga ut ett lösenord i klartext Före, under eller efter turneringen kommer jag banna för "För lågt IQ" Det gäller självklart för övrigt självklart även för den som frågar efter lösenord Edit: För eventuella som av någon obegriplig anledning inte förstår varför 7. Vädjan om lösenord Vädjan om att få lösenord till lösenordsskyddade turneringar och frirullar är förbjudet. Motiveringen är lång, se http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=37625 Citera
Mammut Postad 19 Januari , 2015 Rapport Postad 19 Januari , 2015 Med risk för att bannas för lågt IQ... Måste man ha öppnat sitt pokerstarskonto via Pokerforum eller behöver man bara vara medlem här? Citera
Drama Postad 19 Januari , 2015 Rapport Postad 19 Januari , 2015 Med risk för att bannas för lågt IQ... Måste man ha öppnat sitt pokerstarskonto via Pokerforum eller behöver man bara vara medlem här? Inget utav det, räcker att du tar pw från poker.se Citera
Crappy Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Exakt, därför är det så viktigt att vi låter lösenordet stanna här. Vi vill självklart att övervärdet ska vara för oss medlemmar och inte för random ryss Citera
Sansrom Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Exakt, därför är det så viktigt att vi låter lösenordet stanna här.Vi vill självklart att övervärdet ska vara för oss medlemmar och inte för random ryss Vore det inte bra om du editerade bort lösenordet då...? Citera
valterego Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Vore det inte bra om du editerade bort lösenordet då...? NINJAEDIT: Noterade att när crappy upptäckte detta var registreringen redan stängd. Citera
Crappy Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Jag var så förbaskat noggrann att jag även var inne i klienten och kollade upp turren, den var faktiskt redan slut. Annars hade det självklart både redigerats och bannats Citera
Sansrom Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Jag var så förbaskat noggrann att jag även var inne i klienten och kollade upp turren, den var faktiskt redan slut. Annars hade det självklart både redigerats och bannats Ok! Citera
Recommended Posts