MEGACHEFEN Postad 12 Januari , 2015 Rapport Postad 12 Januari , 2015 Hej! Finns det något mod som funkar på denna sida? Har letat men bara hittat gamla grejor som jag inte får att fungera eller som är anpassade för andra sidor. Länka gärna om ni vet något mod som funkar på WH. Citera
Zarath Postad 14 Januari , 2015 Rapport Postad 14 Januari , 2015 http://grinders.org/poker/showthread.php?t=2548 Där hittar du en för ipoker som funkar. Vill du ha någon annan bakgrund kan jag hjälpa dig då jag är en hejare i Photoshop Kruxet med ipokers mod är att man måste starta batfilen låta klienten starta upp, trycka enter i dos-rutan som kommer upp och sen stänga ner och upprepa proceduren. Kort och gott köra bat-filen 2 ggr. Citera
MEGACHEFEN Postad 22 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2015 Tack för ditt svar! Sorry men verkar inte som jag fått notis om att du svarat. Hur som... denna har jag prövat och även startat bat filen som du säger. MEN jag får inte detta skin att fungera. Kan du skicka en utförlig beskrivning?! Då jag följt den på sidan men fungerar iaf inte! Vore grymt tacksam! Citera
Zarath Postad 23 Januari , 2015 Rapport Postad 23 Januari , 2015 Tack för ditt svar! Sorry men verkar inte som jag fått notis om att du svarat. Hur som... denna har jag prövat och även startat bat filen som du säger. MEN jag får inte detta skin att fungera. Kan du skicka en utförlig beskrivning?! Då jag följt den på sidan men fungerar iaf inte! Vore grymt tacksam! Den fungerar för jag kör själv på den Kopierade min rätt av och du kan ladda hem den här: http://www.filedropper.com/whmod Jag kör helsvarta bord på alla siter i trålen så du får hojta till om du vill ha nåt annat. Utförlig beskrivning: 1. Packa upp zip filen till valfri katalog 2. Placera filerna i den WH katalog så det ser ut så här: 3. Kör wh.bat, låt klienten ladda upp och när du får upp inloggningsrutan, nu trycker du Enter i den svarta dos-promtrutan och sedan stänger du ner klienten. 4. Kör wh.bat igen, låt klienten ladda tills du får upp inloggningsrutan och tryck åter igen Enter i den svarta dos-promtrutan och sedan loggar du in. 5. Done deal, jobbigt att man måste köra den 2 ggr men vet ingen lösning på det. Allt gott! Citera
Recommended Posts