Scaniac Postad 19 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2015 vet inte om jag får länka.. men streamar atm microturre: http://www.twitch.tv/papco/ Citera
Iddow Postad 19 Mars , 2015 Rapport Postad 19 Mars , 2015 vet inte om jag får länka.. men streamar atm microturre:http://www.twitch.tv/papco/ Ska kolla, kul! Citera
Iddow Postad 19 Mars , 2015 Rapport Postad 19 Mars , 2015 Det står att du är offline när man trycker på länken. Citera
Scaniac Postad 19 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2015 Det står att du är offline när man trycker på länken. Sry la ner för inga viewers Citera
Scaniac Postad 24 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2015 Nu vet jag vad A:et i a-kassa står för "antiuproblemfriautbetalningar" Herrejisses Citera
Scaniac Postad 12 April , 2015 Författare Rapport Postad 12 April , 2015 Hoooooooooly smoke Igår blev det en tripp till Höganäs för att besöka ett BBQ-shack som man läst gjort succé förra året och som hade nyöppning nu under påsk. Första intrycket var: Populärt! Bilar som stod utmed grusvägen som inte fick plats på parkeringen och där var ganska mycket folk som såg ut att njuta av kombinationen bra väder + god mat väldigt mycket. Bilder: Porksandwichen: Brisketsandwichen: Korven: Menyn: De bjöd även på marschmallows som man fick grilla: Allt som allt var det kanske lite dyrt men väldigt gott! Citera
Scaniac Postad 13 April , 2015 Författare Rapport Postad 13 April , 2015 Hur mycket kostade allt? 95+95+50+30 detta vart 2 sandwiches, en korv och 2 läesk:mrgreen: Citera
Scaniac Postad 11 December , 2015 Författare Rapport Postad 11 December , 2015 Hola amigos! Läste pokerforums tråd om inaktivitet och kände mig lite skyldig... tänkte prova lyckan på omaha CG på svs samt litta turrar då och då Citera
Scaniac Postad 14 December , 2015 Författare Rapport Postad 14 December , 2015 Ty ty meta.. finns här någon med vettig Omahainput på forumet? Citera
Scaniac Postad 14 December , 2015 Författare Rapport Postad 14 December , 2015 Fan drygt å gymma själv.. känns som man klara typ 20% mer med en polare! Sjukt taggad för grind ikväll när plutten somnat . Ni på svs får se upp! Citera
Scaniac Postad 24 December , 2015 Författare Rapport Postad 24 December , 2015 Inhandlade min första "egna julgran" igår för 75 spänn ... rimligt pris för en halvsleten rödgran ! Dock stör det mig att enligt tradition ska inte skitenskiten slängas ut förräns tjugondag knut.. jag ville kasta skiten när gästerna åkt hem man borde skicka iväg skiten med nyårsraketer på nyår... Citera
hubbahubba Postad 24 December , 2015 Rapport Postad 24 December , 2015 För att parafrasera ... så fort någon säger traditon så osäkrar jag min revolver. Släng granhelvetet innan den börjar barra. Våga vägra att göra saker bara för att vi gjort det förut. Citera
Scaniac Postad 25 December , 2015 Författare Rapport Postad 25 December , 2015 Slängde ut möget idag =) Citera
Katt3n Postad 25 December , 2015 Rapport Postad 25 December , 2015 Slängde ut möget idag =) Meeeh.. vårda thet swenska kulturarwet!!1!1 (och allt vad dom nu yrar om i på dom där sajterna) Citera
Recommended Posts