traffosnask Postad 16 December , 2014 Rapport Postad 16 December , 2014 Tja. Har precis börjat med en polare med propping. Han lovade guld o gröna skogar men Suger rätt hård schnabel. För sidorna som erbjuder propping är nya. Så ingen trafik, kassa bonusar, värdelösa klienter osv osv. Så tänkte på vad som skulle kunna dra mer folk egentligen? Vad hade ni lockats av för att regga en ny site och börja grinda? Citera
traffosnask Postad 16 December , 2014 Författare Rapport Postad 16 December , 2014 Ja det var ju en talande bild:roll: Citera
klappadraken Postad 16 December , 2014 Rapport Postad 16 December , 2014 Bra rakeback är något jag tror många uppskattar! Citera
TGrinder Postad 16 December , 2014 Rapport Postad 16 December , 2014 feta kukar Haha, du är fan inte frisk! Citera
Gooner Postad 17 December , 2014 Rapport Postad 17 December , 2014 Säkerhet, bra värde, bra mjukvara. Typ sånt som nya sidor inte kan erbjuda. Citera
ElegantBB Postad 17 December , 2014 Rapport Postad 17 December , 2014 Hur spelar man propping? Citera
Jimmy_Pistol Postad 17 December , 2014 Rapport Postad 17 December , 2014 Haha, du är fan inte frisk! Haha! Såhär dagen efter måste jag säga att jag gillar min kommentar starkt Citera
minibiff Postad 17 December , 2014 Rapport Postad 17 December , 2014 Haha! Såhär dagen efter måste jag säga att jag gillar min kommentar starkt Hej hej hej jag är bara fjorton år.. Citera
Jimmy_Pistol Postad 17 December , 2014 Rapport Postad 17 December , 2014 Hej hej hej jag är bara fjorton år.. Ouch, den där träffade precis där det gör som ondast. Du kan verkligen det här med kvicka och klämkäcka oneliners som får folk att ångra att dom öppnade munnen från första början. Dig får man passa sig för. wp sir. Citera
minibiff Postad 17 December , 2014 Rapport Postad 17 December , 2014 Ouch, den där träffade precis där det gör som ondast. Du kan verkligen det här med kvicka och klämkäcka oneliners som får folk att ångra att dom öppnade munnen från första början. Dig får man passa sig för. wp sir. Hahahahhahahahaahhahahah! Kan du inte ge mig den bara! Satt ett jävla tag och jobbade på den. Söt på Skype var du iallafall! Citera
Scaniac Postad 19 December , 2014 Rapport Postad 19 December , 2014 One does not simply diss a rapper Citera
ManiaCAA Postad 19 December , 2014 Rapport Postad 19 December , 2014 Hela winamax och svs spelarbas på full tilts mjukvara.. det hade lockat mig iaf.. gärna 70%rb som ipoker. Citera
Olycklig_fisk Postad 19 December , 2014 Rapport Postad 19 December , 2014 Liten rigg, liten varians. Hög rakeback. Citera
jm_j Postad 22 December , 2014 Rapport Postad 22 December , 2014 Once in a time hade jag 160% eller 170% rakeback på GamesGrid (RIP). Sen när TonyGPoker började trycka iväg gratis $20 till alla blev det mer negativ rakeback eftersom i stort sätt ingen satt inne med egna pengar. Enda problemet att vara prop var att vänta tills någon vill komma och leka med mig. Även mitt tålamod tar slut efter en timmes väntande... Citera
Recommended Posts