Gå till innehåll

PCA Bahamas, tips?


CharlesRane

Recommended Posts

Hej, ska åka iväg och spela PCA Bahamas main event.

 

Har inte allt för stor erfarenhet från större turneringar utomlands. Vad bör man tänka på som en (nybörjare) inom ämnet?

 

Regler? Några särskilda annorlunda gentemot det som är på CC? (Ja, jag ska lusläsa turneringsreglerna, men lite heads up är alltid matnyttigt.

 

ALLT ni kan komma att tänka på som kan hjälpa mig det minsta eller som jag redan kan tänkas veta men som bara bör nämnas kan ni posta i den här tråden, så vore jag och alla andra som går i samma funderingar nu eller i framtiden TACKSAMMA.

 

Tack och lycka till vid borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte spelat själv men hört att de är (var?) jävligt hårda på mobiltelefoner vid bordet när du har kort. En kompis ställde sig vid sidan av bordet för att skícka sms, vilket var var tillåtet, men stoppade ner mobilen samtidigt som han satte sig på stolen och fick då ett varvs penalty. Löjligt men vad kan man göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte spelat själv men hört att de är (var?) jävligt hårda på mobiltelefoner vid bordet när du har kort. En kompis ställde sig vid sidan av bordet för att skícka sms, vilket var var tillåtet, men stoppade ner mobilen samtidigt som han satte sig på stolen och fick då ett varvs penalty. Löjligt men vad kan man göra.

 

Tack, det är värt att notera :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...