Unibet Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Hej PF, Någon gång ikväll delar vi ut vår första milestone hand i den största kampanjen vi har kört sedan launch. Läs mer här: https://se.unibet.com/promotions/poker-promotions/milestone-hands#tab:tabview-7-479801-tab-4 Några frågor så är det bara att skriva i tråden! Vårt live streamade cash game med bland annat Viktor Blom i uppställningen börjar även det i eftermiddag. Tunea in på http://www.unibetopen.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unibet Postad 24 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2014 Nu är det igång efter en liten försening! Streamen börjar snart och ni hittar den på http://www.poker.se/nyheter/77964195/folj-unibets-streamade-cashgame-fran-och-med-idag.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Kraschade klienten precis innan payout? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BAEST Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Japp vilka amatörer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BAEST Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Sitter i kö i livesupport.. räkna med att jag kommer posta det dom säger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BAEST Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Jag: Alltså... Tack för att ni laggar ihop klienten när det blir dags för 95000000 handen.. Varför händer detta? Bennie: Hej och välkommen till vår Live Chat, du pratar med Bennie. Vad kan jag hjälpa dig med? Bennie: Vi beklagar över att vi just nu har tekniska problem med vår pokerklient. Jag: Hej! Satt på fyra bord och spelade cashgame holdem, 3 - 4 000 händer innan den första milestoneutdelningen krashar det och mina bord blir frysta.. Enligt klienten sitter jag fortfarande och spelar. Förklaring? Jag: Våra tekniker jobbar på att lösa detta så snart de kan Jag: Ok, ska ni dra tillbaka klockan då om du förstår vad jag menar? Jag: Annars är det väl inte rättvist mot kunderna? Bennie:Det ska jag kika på men vänligen besvara lite säkerhetsfrågor innan jag kan hjälpa dig: Namn på de bord du satt på? Bostadsadress? Emailadress? Personnummer ? (utan de 4 sista siffrorna) Jag: 1003, 1001, 1005 Jag: ****gatan 1* Jag: ****.*******@*mail.com Jag: 8***** Jag: 1004 sista bordet Bennie: Var det endast cashgames? Jag: japp Bennie: Tack ett ögonblick Bennie: Kan du se ID på dessa bord? Bennie: Det bör börja på 16xxxx Jag: Nä Jag: Det kan jag inte Bennie: Har du spelar några fler bord än dessa 4 idag? Jag: Ja, jag spelade för några timmar sen Jag: Tog en paus, käkade lite.. satte mig igen Bennie: Okej tack! Bennie: Jag ska rapporterar detta till ansvariga så återkommer vi till dig med svar via email. Jag: Ok, mina pengar är fortfarande på borden. Bennie: Okej jag förstår. Bennie:Vi åtekommer när vi fått svar angående detta problemet. Jag: OK Bennie: Finns det något mer som jag kan stå till tjänst med för tillfället? Jag: Jag förstår att det blir överbelastat. Men det kanske man skulle räknat med när man kör en kampanj Jag: Väntar på svar.. Jag Tack så mycket Jag: Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unibet Postad 24 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2014 Oerhört antiklimax. Vi ber 1000 gånger om ursäkt. Siten är uppe snart igen, tyvärr kommer multiplikation vara fel men vi räknar manuellt och ser till att alla vinnare får rätt pris. Vi har hittat felet och rättat det så förhoppningsvis blir detta sista gången ni får en såhär dålig upplevelse. Vi kommer att överlägga över natten om bäst sätt att göra det hela rätt mot spelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unibet Postad 25 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2014 Hej PF, Efter gårdagens debacle har vi nu överlagt hur vi hanterar detta bäst gentemot er spelare. Först och främst har vi fixat problemet som skapade kraschen. För alla spelare som var aktiva på sajten igår när den gick ner håller vi på att sätta upp en €10,000 frirulle. Vi har dessutom höjt prisutbetalningen på hand 96M, 97M och 98M till samma som 95M var. Detta är en kostnad på €27,000 (enligt EV). Tyvärr kan vi inte gå tillbaka i tiden men hoppas att ni finner ovanstående kompensationer resonabla. Helt orelaterat till gårdagens milestone problem har vi (och många andra operatörer och leverantörer) nedtid på grund av stora internet problem nere på Malta - allt på en och samma gång. Låt mig veta i tråden eller via PM om ni har några frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 26 November , 2014 Rapport Share Postad 26 November , 2014 er livechatt funkar inte .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts