Aaronramsey Postad 19 November , 2014 Rapport Postad 19 November , 2014 För 2 jävla timmar sen. Inte fått dom än. Hyfsad abstinens. Kände mig toppform. Nån som också skickat men det dröjer? Brukar alltid gå på nolltid om man skickar från full tilt till stars. Tvärtom brukar ta 10 min men inte mer än 2 jävla timmar. Fuck. Citera
Gitos Postad 19 November , 2014 Rapport Postad 19 November , 2014 antagligen har din pokerklient blivit hackad med olika progs varav du hamnat i säkerhetskontroll för botsymtosering etc gl mvh Citera
Aaronramsey Postad 19 November , 2014 Författare Rapport Postad 19 November , 2014 antagligen har din pokerklient blivit hackad med olika progs varav du hamnat i säkerhetskontroll för botsymtosering etc gl mvh Har hänt nån gång innan att det tar lite tid. Många turrar blev pausade i går natt också. Kanske är nåt problem de har. Citera
PokerStars_Karl Postad 20 November , 2014 Rapport Postad 20 November , 2014 Hej, Har det löst sig, annars får du gärna pma mig så kan vi se vad som hänt. Om det är någon typ av säkerhetskontroll bör du ha fått mail (eller blivit kontaktad) relativt omgående. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Recommended Posts