upandcoming Postad 10 November , 2014 Rapport Postad 10 November , 2014 Jag skulle gärna hyra ett rum i ett pokerhus i vinter. Är det några pfare som grindar från utlandet? Citera
gitfreak Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Jag funderar på att dra till södra Spanien några månader. Min plan är att grinda järnet på kvällarna och softa sola bada och flyga skärmflyg när vädret tillåter. Skulle vara skitkul om nån/några ville gå ihop och hyra ett hus eller lägenhet. Jag kan i gentligen åka när som men siktar på att komma iväg i början av jan. Citera
gaboobird Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 vad är det för priser i södra spanien? Citera
magico Postad 12 November , 2014 Rapport Postad 12 November , 2014 Finns det plats i något hus i Thailand(eller närheten) denna löning? Dvs typ 24nov-1december eller liknande. Om inte, hur löser jag det smidigast att kunna grinda svs? Citera
gitfreak Postad 18 November , 2014 Rapport Postad 18 November , 2014 vad är det för priser i södra spanien? Det är ju lågsäsong där nu så boende kan man nog hitta billigt om man hyr några månader. Annars är det inte jättemycket billigare med mat och så förutom alkoholen som är nästan gratis. Citera
Gitos Postad 19 November , 2014 Rapport Postad 19 November , 2014 jag vill fundera på att åka iväg framåt januari tillsamans med andra pokergamblers då kan vi bo i samma asiatbostad till exempel vietnam där det finns massa skoj grejer o göra Citera
Recommended Posts