Smitaren Postad 21 Juli , 2005 Rapport Postad 21 Juli , 2005 Låste resultattråden. Allt snack om vem som vann, vem som bubblade och vem som bad-beatade tar vi här. Citera
jozezas Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 När uppdateras resultaten för förra turneringen och uppdateras rankningslistan samtidigt...... Vad betyder siffrorna inom parantes i resultat-namnen? Citera
Smitaren Postad 14 September , 2005 Författare Rapport Postad 14 September , 2005 Resultaten uppdateras när jag har fått in det på datorn, ibland blir det lite senare än vanligt men oftast dyker det upp dagen efter. Rankinglistan är inte officiell och uppdateras inte av någon ansvarig på klubben. Nummer i parantes är spelarens medlemsnummer. Citera
kingarne Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Rankingen uppdaterar jag någon gång efter det att resultatet har publicerats på forumet. Exakt när det sker är mycket beroende på hur nällad jag är på att sätta mig och räkna den kvällen. Eftersom resultatet för den 30/8 inte är med på forumet samt att det inte spelades något den 6/9 så har jag ej uppdaterat nått på ett tag. Kommer dock att uppdatera listan ikväll för sedan åker jag på semester under några veckor och kommer då inte att sitta och räkna någonting mer än de drinkar som jag har druckit... Citera
jozezas Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 haha...ja, då får du ha det så trevligt Citera
KalleAnka Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Resultaten uppdateras när jag har fått in det på datorn, ibland blir det lite senare än vanligt men oftast dyker det upp dagen efter. Rankinglistan är inte officiell och uppdateras inte av någon ansvarig på klubben. Nummer i parantes är spelarens medlemsnummer. Smitarn, nu har du haft ca 1 månad på dig att uppdatera resultaten... upp och hoppa...!!! Citera
Smitaren Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Postad 19 September , 2005 Resultaten från 30/8 har varit uppe i drygt två veckor, visserligen råkade jag först skriva 13/8, men det är ändrat sen en vecka. FLT-resultaten kommer senare ikväll, jag lovar Citera
Recommended Posts