Redbet Postad 26 Oktober , 2014 Rapport Postad 26 Oktober , 2014 Hej på er! För att sätta lite extra krydda på söndagseftermiddagen delar vi nu ut FEM $8 biljetter till kvällens RPO Super Satellite $150 GTD som börjar 18:30 till dom första fem som skriver sitt användarnamn på både Redbet och Ongame här i tråden innan klockan 18:00! Sätter ni också in 50 Euro på ert Redbet-konto så kommer ni också att erhålla en 16 dollars biljett till den dagliga Redbet Poker Open turneringen som börjar kl 19:00! Mycket nöje och och ha en grym söndag nu =) Klonk klonk /Niklas Citera
GodOfPoker Postad 26 Oktober , 2014 Rapport Postad 26 Oktober , 2014 Kan biljetterna sparas till senare användning? När får man biljetten till dagliga turren? Citera
Redbet Postad 27 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Kan biljetterna sparas till senare användning? När får man biljetten till dagliga turren? Jag är ledsen GodOfPoker men dom som fick biljetter igår var Nybarry, -bb22- och RRedFinn876. Mvh /Niklas Citera
GodOfPoker Postad 27 Oktober , 2014 Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Det är ju jag som nickar Nybarry Jag är ledsen GodOfPoker men dom som fick biljetter igår var Nybarry, -bb22- och RRedFinn876. Mvh /Niklas Citera
Redbet Postad 27 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Det är ju jag som nickar Nybarry haha, det missade jag totalt Skulle du göra en insättning på €50 så lägger vi till biljetten på 16 dollar åt dig och den kan användas vid ett senare tillfälle absolut, dock enbart till RPO-kvalet till Prag! Mvh /Förvirrad Niklas Citera
GodOfPoker Postad 27 Oktober , 2014 Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Du har tydligen missat att jag redan gjort en insättning på €50 igår! haha, det missade jag totalt Skulle du göra en insättning på €50 så lägger vi till biljetten på 16 dollar åt dig och den kan användas vid ett senare tillfälle absolut, dock enbart till RPO-kvalet till Prag! Mvh /Förvirrad Niklas Citera
Redbet Postad 27 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Du har tydligen missat att jag redan gjort en insättning på €50 igår! Grymt Nybarry! Nu har du både en 8 dollars ticket och en 16 dollars ticket på ditt konto =) /Niklas Citera
Recommended Posts