Gå till innehåll

Allt om Audioscrobbler.com!


Papa Kubo

Recommended Posts

Jag är mest imponerad att någon mer än mig lyssnat på Takida.

 

antar att du inte ser tillräckligt många äckliga och idiotiska fjortisar som gillar killar med epatraktor och mycket snus? lär känna dem lite bättre, eller varför inte skaffa en tuff volvo och skäggstubb och du har 95% av takidas fanskrets för dina fötter. övriga 5% är nog bara väldigt vilsna och musikaliskt efterblivna. men lyssna på takida du, gör det! jag bryr mig inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Riktigt pinsamt. t.A.T.u. borde naturligtvis legat på första plats. Får nästan gåshud av Nas Ne Dagoniat och Ya Sholsa S Uma. All About Us från nya skivan är också riktigt bra.

 

Men det är klart, för någon som frivilligt lyssnar på AC/DC och hittar sina favoritartister via OC är det kanske svårt att greppa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt pinsamt. t.A.T.u. borde naturligtvis legat på första plats. Får nästan gåshud av Nas Ne Dagoniat och Ya Sholsa S Uma. All About Us från nya skivan är också riktigt bra.

 

Men det är klart, för någon som frivilligt lyssnar på AC/DC och hittar sina favoritartister via OC är det kanske svårt att greppa.

 

din åsikt om AC/DC skadar ju bara dig själv

 

och sen kan jag inte hjälpa att OC producenterna varit hemma hos mig på massa fester när jag bodde i Newport Beach och fick sin musikaliska inspiration därifrån (bör nog nämna att jag aldrig sett ett avsnitt av OC)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Om jag fattar det rätt så verkar det som att folk faktiskt lyssnar på Tool.. fin musik det. Fick tipset av en kompis som var i Usa just då och blev såld.

Ska fundera på om jag ska gå med i gruppen eller inte. Tösen lyssnar en hel del från denna datorn och då blir det bara knasigheter på listan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...