eurythmech Postad 16 Juli , 2005 Rapport Share Postad 16 Juli , 2005 John "Crippoli" Persson var med på SPC i våras.Han spelade i samma hit som Erik Friberg. Vilken, "Hooked on a feeling" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Säger ingenting om hur bra spelaren är men han leker lite på ladbrokes just nu och jag blev lite fundersam, Cheesecake, någon "kändis"? Sitter iaf med $200k på ladbrokes $200/400 bord just nu och trollar lite med dom andra runt bordet. The Salmon satte sig precis, kan vara kul å följa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Säger ingenting om hur bra spelaren är men han leker lite på ladbrokes just nu och jag blev lite fundersam, Cheesecake, någon "kändis"? Sitter iaf med $200k på ladbrokes $200/400 bord just nu och trollar lite med dom andra runt bordet. The Salmon satte sig precis, kan vara kul å följa. vem är denne rika göteborgaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ovuca Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Nån som vet vem NiteMarE är på Crypto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helvis Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Vem är 2good4you? Det ska tydligen vara någon här på pokerforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 slampen skrev: John "Crippoli" Persson var med på SPC i våras. Han spelade i samma hit som Erik Friberg. Eurythmech skrev: Vilken, "Hooked on a feeling" eller? Jag tror det var "Cry me a river", eller möjligtvis "If I could Turn back time". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PalsHaMMaR Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Jag spelade mycket Warcraft 3 förrut och NiteMaRe tillhörde den svenska eliten om jag inte minns fel...finns några intervjuer med honom under warcraftsektionen på http://www.gamingeye.se om du är nyfiken Nån som vet vem NiteMarE är på Crypto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VicDamone Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Jag spelade mycket Warcraft 3 förrut och NiteMaRe tillhörde den svenska eliten om jag inte minns fel...finns några intervjuer med honom under warcraftsektionen på http://www.gamingeye.se om du är nyfiken Nån som vet vem NiteMarE är på Crypto? Säker på att det är samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PalsHaMMaR Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Jag spelade mycket Warcraft 3 förrut och NiteMaRe tillhörde den svenska eliten om jag inte minns fel...finns några intervjuer med honom under warcraftsektionen på http://www.gamingeye.se om du är nyfiken Nån som vet vem NiteMarE är på Crypto? Säker på att det är samma? Nej det är jag dock inte! Men med tanke på att alla gamla BW och Wc3spelare är pokermiljonärer nu för tiden så är det inte helt osannolikt, ungerfär en open ended straight/flush-draw från floppen hihih Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larsbanan Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Hej! Någon som vet vem det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Christoffer Ståhle (sp?) tror jag var känd som Nitemare, men jag är inte hundra... Den där andra snubben som slutade på tv-bubblan i WSOP, Raymi Sanchez-Thörn var oxå känd WC3-spelare, känd som Isha... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Jag spelade mycket Warcraft 3 förrut och NiteMaRe tillhörde den svenska eliten om jag inte minns fel...finns några intervjuer med honom under warcraftsektionen på http://www.gamingeye.se om du är nyfiken Nån som vet vem NiteMarE är på Crypto? Säker på att det är samma? Nej det är jag dock inte! Men med tanke på att alla gamla BW och Wc3spelare är pokermiljonärer nu för tiden så är det inte helt osannolikt, ungerfär en open ended straight/flush-draw från floppen hihih Någon som vet med säkerhet om Elky (som även har en bild av elky som avatar) på pokerstars är samma elky som spelade (spelar?) BW professionellt i korea? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Ja det är Elky. och 2good4you har säkert konto här men hänger inte här, han e fisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ematic Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 crazybird. Ung talang på väg upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheWalker Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Jag spelade mycket Warcraft 3 förrut och NiteMaRe tillhörde den svenska eliten om jag inte minns fel...finns några intervjuer med honom under warcraftsektionen på http://www.gamingeye.se om du är nyfiken Nån som vet vem NiteMarE är på Crypto? Säker på att det är samma? Nej det är jag dock inte! Men med tanke på att alla gamla BW och Wc3spelare är pokermiljonärer nu för tiden så är det inte helt osannolikt, ungerfär en open ended straight/flush-draw från floppen hihih Har inte frågat han nu men är ganska säker på att det inte är han. Iaf om snubben på crypto har stort M i namnet, vilket ståhle inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Har inte frågat han nu men är ganska säker på att det inte är han. Iaf om snubben på crypto har stort M i namnet, vilket ståhle inte har. Jag är säker. Det är Ståhle. Dock inget stort M i namnet utan NitemarE. Edit: Btw, Hej TheWalker! Skriver du fortfarande för GE? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Cheesecake - åkte på bubblan i årets main event. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alias Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 fortfarnade ingen som vet vem "getfrisk" från stockholm på prima är? (Han lirar hög omaha) Om folk verkligen vill veta så kan jag berätta vilka cheescake och 2good4you i utbyte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JojjeL Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 fortfarnade ingen som vet vem "getfrisk" från stockholm på prima är? (Han lirar hög omaha) Om folk verkligen vill veta så kan jag berätta vilka cheescake och 2good4you i utbyte tyvärr vet jag inte vem det är Men du kan väl berätta vilka dom är i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterFlash Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Mikael Westerlund är ___A___ PÅ Ladbrokes ... Fast det visste väl hela Sverigen redan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Mikael Westerlund är ___A___ PÅ Ladbrokes ... Fast det visste väl hela Sverigen redan ev av hans kryptiska och säkert helt okända nick på stars är iaf westerlund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Jag skulle vilja veta vilka Helgul & TheSea på Prima är. Någon som vet? TheSea är iaf Fuat Can från Linköping. Helgul är väl lite mer känd va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Jag skulle vilja veta vilka Helgul & TheSea på Prima är. Någon som vet? TheSea är iaf Fuat Can från Linköping. Helgul är väl lite mer känd va? Ok, The Sea är Erik S utom när han psykopattiltar - då är han Alessandro Nesta. Men jag har fortfarande ingen koll på Helgul. Kan du liksom berätta rakt ut för en som inte är så smart... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Lite fundersam över skummtomte på Prima. Han sitter ofta på 25/50 och lirar och ibland högre. När jag först såg tyckte jag mig ha spealt mot honom förut. Kollade i PT och där va han mycket riktigt med bland mina 0.25/0.50-händer och då med en fiskmarkering. När jag sa det till min kompis så kolalde han sin PT och han hade också killen med där med en fiskstämpel. I alla fall, har han vunnit på lotteri eller nåt för jag kan inte fatta hur han kan spela där. Har sett han på tv-broadcast borden och där tyckte jag han spelade dåligt. Sen har jag sett honom spela HU mot Zweig, bara det. Annan fråga: Vad har hänt med Dared? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Annan fråga: Vad har hänt med Dared? Kolla här! bzkt, better luck next time.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts