Hickmott Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 En av sveriges bästa juniorer: http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=43981 Hans nick är Morbo-_- på olika siter Är det samma Morbo som hänger här? Jupp. //Hickmott Citera
PaisanoDay Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 j9_of_clubs Tj Cloutier på Stars eventuellt... Citera
ordens15 Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 har någon sett till Dared på länge? Har hört rykten om att han gulat, någon som vet något om detta? Ja, jag spelade mot honom i Est Open i Tallin i lördags, det var en kul upplevelse Citera
eusebio Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Har hört att det inte är Erik S som lirar på TheSea. Det är en annan Linköpingson med namn efter en viss fotbollsspelare. Edit: nickname efter en viss sydeuropeisk fotbollsspelare. Citera
eurythmech Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Har hört att det inte är Erik S som lirar på TheSea. Det är en annan Linköpingson med namn efter en viss fotbollsspelare. Jerzy Karlsson? Citera
Swede Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Har hört att det inte är Erik S som lirar på TheSea. Det är en annan Linköpingson med namn efter en viss fotbollsspelare. Edit: nickname efter en viss sydeuropeisk fotbollsspelare. di matteo? Citera
eusebio Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 di matteo? Nej. Det här kan bli en rolig gissningstävling! Citera
Dahlberg Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 j9_of_clubs Tj Cloutier på Stars eventuellt... Och om det inte var TJ så skulle jag gissa på att det var Johnny Chan då han ju vann VM med exakt den här handen... (det är oxå hans favorithand, konstigt va??) Citera
RaMz Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 j9_of_clubs Tj Cloutier på Stars eventuellt... Och om det inte var TJ så skulle jag gissa på att det var Johnny Chan då han ju vann VM med exakt den här handen... (det är oxå hans favorithand, konstigt va??) Tilta mig inte. Det är ingen av dom. Jag har lirat en hel del med honom och jag misstänker att TJ och Chan inte spelar samma nivåer. Citera
eurythmech Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Chan spelar säkert nätpoker som fan. Men är det bara jag som har svårt att föreställa mig hur han ser ut när han sitter där framför sin dator i boxershortsen och spelar till frukostflingorna? Citera
Pedi Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Chan spelar säkert nätpoker som fan. Men är det bara jag som har svårt att föreställa mig hur han ser ut när han sitter där framför sin dator i boxershortsen och spelar till frukostflingorna? Jag föreställde mig det när läste inlägget. Fan va jag garva.......... Citera
eusebio Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Chan spelar säkert nätpoker som fan. Men är det bara jag som har svårt att föreställa mig hur han ser ut när han sitter där framför sin dator i boxershortsen och spelar till frukostflingorna? LOOOOOOL! som om Chan skulle ha boxer, Y-fronten är real. Citera
eurythmech Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Det vore omåttligt intressant att fortsätta den här diskussionen tills QoS delar av tråden till "Allt om Johnny Chans underkläder". Citera
Solisten Postad 28 Juni , 2005 Rapport Postad 28 Juni , 2005 Helgul på CC i Göteborg är en förmögen stockholmare i förskingring. Han har gjort sig stora pengar också på poker men det är inte som spelare han tjänar pengarna. Citera
Bojen Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Sargon R = Joseph123 (Prima) Thegigant (Ladbrokes) Citera
Vulcanoboy Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 The Sea = Nesta ? Han kallades Nesta i chaten igår vid flertalet gånger och sa även att han hade 62 k efter första dagen i Vegas. Citera
TANDEMCYKELN Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 The Sea = Nesta ? Han kallades Nesta i chaten igår vid flertalet gånger och sa även att han hade 62 k efter första dagen i Vegas. Haha. Jag satt också och kollade in Primas bord under gårdagskvällen. Hörde samma sak. Något som slog mig var att TheSea var så tyken mot de andra spelarna. Citera
Vulcanoboy Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Såg du hur dåligt många av dom spela just då dom måsta haft en tilt sektion Citera
European Bob Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Vet inte om han redan är outad men snappade upp det här på Prima chatten: Zweig> peace everyone, peep my show Aug. 2nd 9 pm Zweig> espn Zweig> worddd [Observer]LapSiLap> show? [Observer]The_Nemesis> wigger Zweig> san diego Zweig> 10k buy in Zweig> made final table [Observer]IWillRverYou> he won 2nd place in it Zweig> word word Zweig> yup [Observer]IWillRverYou> * is a *er [Observer]IWillRverYou> haha [Observer]7strate7> how much u make a year [Observer]Boegaskaffe> whats your real name? Zweig> aight peace yall im out [Observer]IWillRverYou> later Zweig> find out aug. 2nd Zweig> lol Citera
eurythmech Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=17913 Citera
JojjeL Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Jag skulle vilja veta vilka Helgul & TheSea på Prima är. Någon som vet? Citera
TheCod Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Crippoli lär ju vara en utav de bättre iaf Citera
JojjeL Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Crippoli lär ju vara en utav de bättre iaf Japps! Crippoli.. John Persson är en bra spelare- Han vann expekt open med första pris på runt $70K. Citera
slampen Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 John "Crippoli" Persson var med på SPC i våras. Han spelade i samma hit som Erik Friberg. Citera
Recommended Posts