rilleg Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Vem är NEW_YORK? väldigt känd kille, en tomte kan man säga... en svensk sådan... gissa sen... Citera
jaha Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Vem är NEW_YORK? väldigt känd kille, en tomte kan man säga... en svensk sådan... gissa sen... bengt sonnert? Citera
babyface10 Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 vem är Steve Billirakis? Vart och under vilka nicks lirar han? Citera
XarsioN Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Vem är NEW_YORK? väldigt känd kille, en tomte kan man säga... en svensk sådan... gissa sen... peter swartling ??? --edit-- Fan va dum jag e. Citera
pisak84 Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 high stakes megafisken på prima "Lucypucy" vem är det? fått känslan av att det är nån rik person som bara gillar att slänga bort pengar... brukar köpa in sig för minimum på högsta borden och slänga bort en 10 miniinköp innan han drar... sanslös fisk, aldrig sett han vinna... Citera
Preder Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Men vem är New York då????? För tusan bövlar, jag dör av nyfikenhet nu........ Citera
Bubbla Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Men vem är New York då????? För tusan bövlar, jag dör av nyfikenhet nu........ En liten gissnig är att rillegs ledrtåd kan leda hit. Sen får du själv avgöra vilken av dessa som du tycker är känd. Citera
RaMz Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 Steve billarakis = Mrsmokey Har han klonkat något på senaste eller? Citera
OzzzaJa Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 high stakes megafisken på prima "Lucypucy" vem är det? fått känslan av att det är nån rik person som bara gillar att slänga bort pengar... brukar köpa in sig för minimum på högsta borden och slänga bort en 10 miniinköp innan han drar... sanslös fisk, aldrig sett han vinna... Jag tycker nog att han/hon har +at dom flesta gånger som jag har kollat iaf.. Citera
pisak84 Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 alltså jag kan med 100% säkerhet säga att lucypucy inte plussar på poker... fråga vilka railbird proffs som helst på prima... high stakes megafisken på prima "Lucypucy" vem är det? fått känslan av att det är nån rik person som bara gillar att slänga bort pengar... brukar köpa in sig för minimum på högsta borden och slänga bort en 10 miniinköp innan han drar... sanslös fisk, aldrig sett han vinna... Jag tycker nog att han/hon har +at dom flesta gånger som jag har kollat iaf.. Citera
rilleg Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 vem e matte_mus som dödar pisak på prima just nu???? Sitter med 1k stackar på 1/2... helt sjukt!!!! alltså jag kan med 100% säkerhet säga att lucypucy inte plussar på poker... fråga vilka railbird proffs som helst på prima... high stakes megafisken på prima "Lucypucy" vem är det? fått känslan av att det är nån rik person som bara gillar att slänga bort pengar... brukar köpa in sig för minimum på högsta borden och slänga bort en 10 miniinköp innan han drar... sanslös fisk, aldrig sett han vinna... Jag tycker nog att han/hon har +at dom flesta gånger som jag har kollat iaf.. Citera
Gila01 Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 vem e fijiwater på b2b..? spelar kläderna av Erik Sagström Såg också den matchen, undrar om det var Erik själv som spelade. Jävligt svagt spelat, kände inte igen spelet alls. Citera
pisak84 Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 vet inte.. otroligt skicklig pokerspelare, förmodligen top 5 i sverige.. världsklass... vem e matte_mus som dödar pisak på prima just nu???? Sitter med 1k stackar på 1/2... helt sjukt!!!! Citera
AnnaDea Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 Ursäkta. Men att han sitter med $1000 på ett 1/2 bord betyder inte att han rä sådär super bra. Jag brukar sitta på Prima varje dag och tycker det är så ovanligt att någon sitter med över $1000 på ett sånt bord. Lite mer ovanligt var det när en snubbe satt med $3500 på ett 1/2, men det var väl mest en engångs förteesle enligt honom. Citera
SuperAnton Postad 2 Juni , 2006 Rapport Postad 2 Juni , 2006 AnnaDea: läs om. tänk om. gör rätt. Citera
pecks Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Vem är NEW_YORK på B2B? Jag tror att swedish santas delar på det kontot. Citera
freddola Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Vem är NEW_YORK på B2B? Det är Sagges konto från santas. Citera
rilleg Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 AnnaDea: läs om. tänk om. gör rätt. ty Citera
Recommended Posts