Swede Postad 4 Mars , 2005 Rapport Share Postad 4 Mars , 2005 Vem ar den dar Swede_ pa 24h? Han dominerar ju .5/1 NLT pa 24h. Har hort att det ar Dan Harrington. Stammer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 4 Mars , 2005 Rapport Share Postad 4 Mars , 2005 Vem ar den dar Swede_ pa 24h? Han dominerar ju .5/1 NLT pa 24h. Har hort att det ar Dan Harrington. Stammer detta? Jag hörde det är Chip Reese, men det är klart jag kan ju ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaLiik Postad 4 Mars , 2005 Rapport Share Postad 4 Mars , 2005 Lite kul att svenska spelare har så bra rykte även hos high-stakes-lirarna på bellagio. Du menar att det är bra att spelare online aktar sig för svenska spelare? Jag vinner för att jag spelar med folk som är sämmre spelare än mig. Om de skulle förstå detta skulle jag få spela med folk som är lika bra eller bättre än mig, det hade resulterat i att raken ätit upp min rulle eller att bättre spelare tagit den av mig. Personligen så håller jag med om ordspråket/citatet "En vis man strävar efter att bli tagen för en idiot" det stod i en bok jag läste som barn och stämmer väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sherqs Postad 4 Mars , 2005 Rapport Share Postad 4 Mars , 2005 Jag brukar vara helgul. HAHAAHA Tack för ett gott morgon skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gialloblu Postad 4 Mars , 2005 Rapport Share Postad 4 Mars , 2005 Jag brukar vara helgul. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 Mars , 2005 Rapport Share Postad 4 Mars , 2005 helgul tror jag, med stor sannolikhet, ar en av moderatorerna... Du menar alltså QoS Please, jag föredrar "helrund". - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 4 Mars , 2005 Rapport Share Postad 4 Mars , 2005 Vem ar den dar Swede_ pa 24h? Han dominerar ju .5/1 NLT pa 24h. Har hort att det ar Dan Harrington. Stammer detta? Nej, det är en taiwanisk prostituerad som spelar ihop till ett könsbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legolas Postad 4 Mars , 2005 Rapport Share Postad 4 Mars , 2005 Den bästa online spelaren är Benny Bula på prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 4 Mars , 2005 Rapport Share Postad 4 Mars , 2005 Zweig och TheSea sitter på samma bord på prima nu, så det kan inte vara samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 4 Mars , 2005 Rapport Share Postad 4 Mars , 2005 raisepot = Juha Helpi på 24hpoker. Han brukar lira rätt ofta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Robin_A Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 Det finns även en som heter raisepot på prima. Har sett han spela highstakes PL-Omaha. Är det samma kille som på 24hpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gialloblu Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 helgul=Martin de Knijff Riktigt säker på det? källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liggat Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 kniven = majoren123 på pokerstars, inthehole på 24h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 enligt Dared Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 enligt Dared Vad har Dared för nick på 24h och Party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 helgul=Martin de Knijff Exakt precis noll chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_dafvud Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 prahlad sitter säkert å spelar mot sig själv samtidigt med sina olika nick, så att man inte ska tro att han är TheSea och zweig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WinstonSmith Postad 9 Mars , 2005 Rapport Share Postad 9 Mars , 2005 Någon som vet vem Siegel är? Min polare spelade mot honom på 15/30 och 30/60 på Pacific men nu sitter han mest på Ladbrokes FL200/400 och NL25/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Mars , 2005 Rapport Share Postad 9 Mars , 2005 Någon som vet vem Siegel är? Min polare spelade mot honom på 15/30 och 30/60 på Pacific men nu sitter han mest på Ladbrokes FL200/400 och NL25/50. Siegel är en lirare som spelade ganska högt på ladbrokes för typ ett år sedan. Sen vet jag inte om han haft ett dåligt år men han har mest spelat 15/30 och 30/60 som du säger. Nu kanske han grindat ihop till en rulle igen. Vad jag förstår så är han en väldigt duktig limit-spelare, dock vet jag inte vad han heter på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WinstonSmith Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Någon som vet vem Siegel är? Min polare spelade mot honom på 15/30 och 30/60 på Pacific men nu sitter han mest på Ladbrokes FL200/400 och NL25/50. Siegel är en lirare som spelade ganska högt på ladbrokes för typ ett år sedan. Sen vet jag inte om han haft ett dåligt år men han har mest spelat 15/30 och 30/60 som du säger. Nu kanske han grindat ihop till en rulle igen. Vad jag förstår så är han en väldigt duktig limit-spelare, dock vet jag inte vad han heter på riktigt. Kanske inte går så bra för Siegel. Han spelade just FL300/600 mot bland annat ambi. När Siegel satt ut skrev ambi "no Jarle, no game" i chatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gialloblu Postad 12 Mars , 2005 Rapport Share Postad 12 Mars , 2005 Telefonkiosk på prima då, någon som har någon info om vem som döljer sig bakom detta nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 13 Mars , 2005 Rapport Share Postad 13 Mars , 2005 Telefonkiosk på prima då, någon som har någon info om vem som döljer sig bakom detta nick? Vet vem det är men håller nog inne på infot, tror även att han är medlem här på PF så vill han göra sig till känna så gör han nog det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wargish Postad 13 Mars , 2005 Rapport Share Postad 13 Mars , 2005 kul råd att läsa, trosta man e rätt så mätt på allt tjaffs om vem som är vem i chatten på dom stora borden kan ju tillägga att ram e nog hetast på prima för tillfället, sett han plussa bra den här veckan (vem vet prima kanske sätter ge-bra-kort-spärren till thesea nästa? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Mars , 2005 Rapport Share Postad 13 Mars , 2005 Kanske inte går så bra för Siegel. Han spelade just FL300/600 mot bland annat ambi. När Siegel satt ut skrev ambi "no Jarle, no game" i chatten... Jarle är FuFish som sågs till där förut så det är mycket möjligt att han spelar på Siegels konto nu, med tanke på att siegel brukar spela 30-60 så är det nog ganska så troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts