Blado Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Någon som vet vem Humptidum på B2B är? lol ja faktiskt, det är RaMzi! Citera
rilleg Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Någon som vet vem Humptidum på B2B är? lol ja faktiskt, det är RaMzi! lol Citera
rilleg Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 har gjort lite forskning angående vem sassebasse som lirar högt på prima är .. .det är mkt väl en dansk fast en okänding.. inte rene p eller de andra kända från ålborg... snackade med en ålborgare på party som visste typ alla utom han... Citera
rilleg Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Vem är SenorPasta. Står Uppsala och han spelar 3-4 bord med ca 40.000$ ute på borden. Dock FL kvalificerad GISSNING är laker=lakerman Citera
RaMz Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Någon som vet vem Humptidum på B2B är? lol ja faktiskt, det är RaMzi! Citera
RaMz Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Vem är SenorPasta. Står Uppsala och han spelar 3-4 bord med ca 40.000$ ute på borden. Dock FL kvalificerad GISSNING är laker=lakerman Instämmer Citera
rilleg Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 sen om nån missförstod så var inte humptidum ramzi.. Citera
rilleg Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 firkl0ver på b2b är ANTAGLIGEN ambi från ladan... Citera
pimpout Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Vet nån vem han NEW_YORK är på b2b?spelat högt senaste veckorna jag kikat. även sett andra nya namn new york är även han en kändis för alla railbirds... men är förtroende fråga här också... får sluta lova folk att hålla min mun tyst snart Sjukt oinsatt/ointresserad/obrydd/etc men det var nån fan som sa att det var peter swartling. Dessutom. Skärp till särskrivningarna. Citera
silencer_ Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Vet nån vem han NEW_YORK är på b2b?spelat högt senaste veckorna jag kikat. även sett andra nya namn new york är även han en kändis för alla railbirds... men är förtroende fråga här också... får sluta lova folk att hålla min mun tyst snart Sjukt oinsatt/ointresserad/obrydd/etc men det var nån fan som sa att det var peter swartling. Dessutom. Skärp till särskrivningarna. Haha, du måste ju förfan ha någon fetisch på särskrivningar. Citera
pimpout Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Vet nån vem han NEW_YORK är på b2b?spelat högt senaste veckorna jag kikat. även sett andra nya namn new york är även han en kändis för alla railbirds... men är förtroende fråga här också... får sluta lova folk att hålla min mun tyst snart Sjukt oinsatt/ointresserad/obrydd/etc men det var nån fan som sa att det var peter swartling. Dessutom. Skärp till särskrivningarna. Haha, du måste ju förfan ha någon fetisch på särskrivningar. Är det så svårt att flippa på sådana? Citera
garden_state Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Vem är "killthehorse" på prima? Citera
babyface10 Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 anropar ramzi Vilka på b2b är miyamoto (sthlm) PARABOLA _YWH_ Citera
rilleg Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Dasani = Daniel Negreanu? hur kan du tro att dn skulle lira någon annanstans än fullcontact? Citera
Albert Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Dasani = Daniel Negreanu? hur kan du tro att dn skulle lira någon annanstans än fullcontact? I natt så lirade Kidpoker vs Allthewomen (Patric Antonius)på... glömt vad nätverket heter men Eurobet ligger på samma nätverk. Kanske fullcontact också gör. Men svaret på din fråga borde vara: För all fisk! Patrik vann för övrigt 87K av honom. Citera
Albert Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Kan tillägga att anledningen till varför jag undrade om det var just Daniel Negreanu var för att jag läste i chatten under tiden han spelade då det var många som undrade vem han var. Han vill inte säga det rakt ut men det han sa var att han hade bott i Europa (han hade Bucharesti angivet som plats) och att han hade vunnit några WSOP etc och att han bodde i Rampart. Då frågade jag om han var jude (vilket jag vet att Daniel är) men då svarade han att ishockey var hans religion. (Daniel skriver en del om hockey i sin blogg). Det är ju inte direkt av betydelse men man undrar ju alltid lite Citera
RaMz Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 miyamoto (sthlm) - Vet ej PARABOLA - okänd Amerikan (brukar hänga lite i omahaforumet på 2+2) _YWH_ - vet ej I övrigt så railbirdar jag inte så mkt annat än crypto i dessa dagar så börjar tappa stinget lite. Citera
jacobmal Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Uhm daniel är kristen och inte jude Citera
pokerponkass Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 någon som vet vem KonCan på Prima är.. jag såg han chattade med I_grind_on_u på ett bord och när han frågade vem det var så sa han "kolla min 3 sista bokstäver" sen chatta dom som om dom kände varandra.. Fuat?.. eller nån annan Can? Citera
inteillaalls Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Inte fan är NEW_YORK = Swartling? Han kan väl inte spela poker? Tyckte han sög på pokermiljonen... Citera
rilleg Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Swartling lirar inte alls på nätet Citera
Othello Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 PARABOLA - okänd Amerikan (brukar hänga lite i omahaforumet på 2+2) Inte riktigt, enda som spelar på 10/20 och högre där är BluffThis!, och han är inte samma kille som PARAB0LA. PARAB0LA och Darwinism är dock samma spelare, om det nu ger "the human nickname encyclopedia" lite feedback Citera
rilleg Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 här ringer d massa klockor.... kul att en av stars bästa omaha spelare hittat till b2b Citera
GiLLo Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Finns en lirare som jag undrar över på absolute poker. Han kallar sig "MNTBIKR18" och lirar $75/150 FL och plussar galet de gångerna jag har sett honom spela. Citera
Recommended Posts