Gå till innehåll

Ramzis Lilla Internetnickhörna


drc

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Säger ingenting om hur bra spelaren är men han leker lite på ladbrokes just nu och jag blev lite fundersam, Cheesecake, någon "kändis"? Sitter iaf med $200k på ladbrokes $200/400 bord just nu och trollar lite med dom andra runt bordet.

 

The Salmon satte sig precis, kan vara kul å följa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger ingenting om hur bra spelaren är men han leker lite på ladbrokes just nu och jag blev lite fundersam, Cheesecake, någon "kändis"? Sitter iaf med $200k på ladbrokes $200/400 bord just nu och trollar lite med dom andra runt bordet.

 

The Salmon satte sig precis, kan vara kul å följa.

 

vem är denne rika göteborgaren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade mycket Warcraft 3 förrut och NiteMaRe tillhörde den svenska eliten om jag inte minns fel...finns några intervjuer med honom under warcraftsektionen på http://www.gamingeye.se om du är nyfiken :)

 

 

Nån som vet vem NiteMarE är på Crypto?

 

Säker på att det är samma?

 

Nej det är jag dock inte! Men med tanke på att alla gamla BW och Wc3spelare är pokermiljonärer nu för tiden så är det inte helt osannolikt, ungerfär en open ended straight/flush-draw från floppen :) hihih

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade mycket Warcraft 3 förrut och NiteMaRe tillhörde den svenska eliten om jag inte minns fel...finns några intervjuer med honom under warcraftsektionen på http://www.gamingeye.se om du är nyfiken :)

 

 

Nån som vet vem NiteMarE är på Crypto?

 

Säker på att det är samma?

 

Nej det är jag dock inte! Men med tanke på att alla gamla BW och Wc3spelare är pokermiljonärer nu för tiden så är det inte helt osannolikt, ungerfär en open ended straight/flush-draw från floppen :) hihih

 

Någon som vet med säkerhet om Elky (som även har en bild av elky som avatar) på pokerstars är samma elky som spelade (spelar?) BW professionellt i korea?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade mycket Warcraft 3 förrut och NiteMaRe tillhörde den svenska eliten om jag inte minns fel...finns några intervjuer med honom under warcraftsektionen på http://www.gamingeye.se om du är nyfiken :)

 

 

Nån som vet vem NiteMarE är på Crypto?

 

Säker på att det är samma?

 

Nej det är jag dock inte! Men med tanke på att alla gamla BW och Wc3spelare är pokermiljonärer nu för tiden så är det inte helt osannolikt, ungerfär en open ended straight/flush-draw från floppen :) hihih

 

Har inte frågat han nu men är ganska säker på att det inte är han. Iaf om snubben på crypto har stort M i namnet, vilket ståhle inte har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har inte frågat han nu men är ganska säker på att det inte är han. Iaf om snubben på crypto har stort M i namnet, vilket ståhle inte har.

 

Jag är säker. Det är Ståhle. Dock inget stort M i namnet utan NitemarE.

 

 

 

Edit: Btw, Hej TheWalker! Skriver du fortfarande för GE?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja veta vilka Helgul & TheSea på Prima är. Någon som vet?

 

TheSea är iaf Fuat Can från Linköping. Helgul är väl lite mer känd va? ;)

 

Ok, The Sea är Erik S utom när han psykopattiltar - då är han Alessandro Nesta. Men jag har fortfarande ingen koll på Helgul. Kan du liksom berätta rakt ut för en som inte är så smart... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite fundersam över skummtomte på Prima. Han sitter ofta på 25/50 och lirar och ibland högre. När jag först såg tyckte jag mig ha spealt mot honom förut. Kollade i PT och där va han mycket riktigt med bland mina 0.25/0.50-händer och då med en fiskmarkering. :D När jag sa det till min kompis så kolalde han sin PT och han hade också killen med där med en fiskstämpel.

 

I alla fall, har han vunnit på lotteri eller nåt för jag kan inte fatta hur han kan spela där. Har sett han på tv-broadcast borden och där tyckte jag han spelade dåligt. Sen har jag sett honom spela HU mot Zweig, bara det. :?

 

 

Annan fråga: Vad har hänt med Dared?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...