irvanslollo Postad 23 September , 2014 Rapport Postad 23 September , 2014 Hur fan kan man bubbla turren på Stars som endast ger pengar till finalbordet?! Har haft en vidrig losingstreak som varat i snart ett år. Tidigare har jag väl plussat ca 120-150k per år i genomsnitt men nu går allt åt helvete. Ibland går allting åt helvete och detsamma är det med pokern. Man förlorar varenda hand man spelar liksom. Och när livet är på samma humör som en losingstreak så får du problem och bekymmer back 2 back.. Hela vecka, hela månaden och hela jävla året liksom. Vad har jag gjort dig Gud?! Det räcker nu, snälla!! Citera
DonkeyStyle Postad 23 September , 2014 Rapport Postad 23 September , 2014 "Tur är inte något man får, det är något man skapar" Mao en del av den negativa kurvan du upplever beror delvis på din inställning till och poker och dina tankar om hur poker bör vara. För att vara ärlig så tiltade jag bara av att läsa din text. Citera
Big Less Postad 23 September , 2014 Rapport Postad 23 September , 2014 Every gambler knows that the secret to survivin' Is knowin' what to throw away and knowing what to keep 'Cause every hand's a winner and every hand's a loser And the best that you can hope for is to die in your sleep Citera
Sansrom Postad 23 September , 2014 Rapport Postad 23 September , 2014 "Tur är inte något man får, det är något man skapar" Mao en del av den negativa kurvan du upplever beror delvis på din inställning till och poker och dina tankar om hur poker bör vara. För att vara ärlig så tiltade jag bara av att läsa din text. Och jag tiltade av din. Citera
irvanslollo Postad 24 September , 2014 Författare Rapport Postad 24 September , 2014 Och jag tiltade av din. Och jag av din.. Nä, driver med er. kom nyss på 16e plats av Pokerstars 1680pers turre. Jag kokar och vill spränga universum några gånger o göra en ny Bigbang Citera
Recommended Posts