hogge75 Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 Hej! Tänkte kolla lite vilka från forumet man kan komma att stöta på i Helsingör. Min plan för tillfället, är att köra ner på torsdagen och spela Sviten-turren, va full på fredagen och spela mörkpokern på lördagen. Vad är era planer? Citera
Crappy Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 Mina planer är att köra ner på torsdag-fredag Vara halvfull hela tiden och förhoppningsvis spela något sidoevent Citera
Snusarn Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 Det här är både för nära och för roligt för att missa! Jag kommer med 99% säkerhet. Citera
gustn1 Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 Ska dit, någon som vet när man kan regga sig? Kommer åka ner onsdagkväll och köra b-dagen sen hem på söndag. Trökiga sidoevents dock.. Citera
hogge75 Postad 18 September , 2014 Författare Rapport Postad 18 September , 2014 Det här är både för nära och för roligt för att missa! Jag kommer med 99% säkerhet. Gött, hoppas många resonerar så. Citera
hogge75 Postad 18 September , 2014 Författare Rapport Postad 18 September , 2014 Ska dit, någon som vet när man kan regga sig? Kommer åka ner onsdagkväll och köra b-dagen sen hem på söndag. Trökiga sidoevents dock.. Har inte sett några sidoevents, trist om de e trökiga Citera
Antisk Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 Är i princip spikat att man åker men lite oklart vad man lirar. Main och HR lockar väl mest. Citera
gustn1 Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 Har inte sett några sidoevents, trist om de e trökiga http://svenskapokerforbundet.se/poker-sm2014/spelschema.php Citera
Snusarn Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 http://svenskapokerforbundet.se/poker-sm2014/spelschema.php Du länkar till en sida där det står: "-Sidoeventen är ännu ej spikade och tillkommer senare." Att tycka att det är tråkiga sm-events tycker jag låter konstigt när både OFC och Sviten står på schemat. Citera
hogge75 Postad 18 September , 2014 Författare Rapport Postad 18 September , 2014 Du länkar till en sida där det står: "-Sidoeventen är ännu ej spikade och tillkommer senare." Att tycka att det är tråkiga sm-events tycker jag låter konstigt när både OFC och Sviten står på schemat. PRECIS! Frågan är om man kan lira både OFC och mörkpokern Citera
Katt3n Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 Tagit ledigt på tisdagen. Nån som är sugen på att ta en öl där på eftermiddagen mellan plo och me-satten? Citera
valterego Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 Tagit ledigt på tisdagen.Nån som är sugen på att ta en öl där på eftermiddagen mellan plo och me-satten? Om jag får hålla mig till alkoholfritt så är jag game Det är f ö också ett "Ja, jag kommer". Dyker upp tisdag lunch, åker hem söndag lunch typ. Citera
Katt3n Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 Om jag får hålla mig till alkoholfritt så är jag game Det är f ö också ett "Ja, jag kommer". Dyker upp tisdag lunch, åker hem söndag lunch typ. Sounds like a plan. Så kan vi diskutera ungdomens förfall och andra dagsaktuella frågor Citera
bjoelle Postad 18 September , 2014 Rapport Postad 18 September , 2014 Tagit ledigt på tisdagen.Nån som är sugen på att ta en öl där på eftermiddagen mellan plo och me-satten? Taget! Citera
schumme Postad 19 September , 2014 Rapport Postad 19 September , 2014 Kommer eventuellt förbi och spelar ett sidoevent om jag hittar nåt göttigt. Annars kommer jag kanske och dricker bärs och railar proffsen.. Starstruck som man är.. Citera
upandcoming Postad 19 September , 2014 Rapport Postad 19 September , 2014 Jag kommer, men jag reser in cognito och kommer inte prata med någon utanför min umgängeskrets. Lycka till allihopa! Citera
hogge75 Postad 19 September , 2014 Författare Rapport Postad 19 September , 2014 Kommer eventuellt förbi och spelar ett sidoevent om jag hittar nåt göttigt. Annars kommer jag kanske och dricker bärs och railar proffsen.. Starstruck som man är.. "eventuellt" "kanske" MAN UP Citera
Katt3n Postad 19 September , 2014 Rapport Postad 19 September , 2014 "eventuellt" "kanske" MAN UP Pluss itt Utropstecken Citera
schumme Postad 19 September , 2014 Rapport Postad 19 September , 2014 Pluss ittUtropstecken Jajaja, jag kommer väl då! Citera
55an Postad 19 September , 2014 Rapport Postad 19 September , 2014 Klart man ska dit tis-sön. Blir nog nån turre varje dag och ett par fyllor ska nog hinnas med också. Citera
Nilzzon86 Postad 21 September , 2014 Rapport Postad 21 September , 2014 Ska dit och lira main, kanske några sido event med. Tar taxi-båt-bil hem så kommer tyvärr inte dricka alkohol. Citera
Recommended Posts