Umeapojken Postad 7 September , 2014 Rapport Postad 7 September , 2014 Ibland tycker jag att det är svårt att få det att funka ordentligt med poker samtidigt som man har en tjej eftersom hon inte förstår hur jag kan spela för så ***cket" pengar och hur det funkar med poker. Det svänger ju upp och ner. När jag vinner en respektabel summa så blir hon glad men om jag sen förlorar (en betydligt mindre summa) så blir det sura miner. Förstår ni vad jag menar? Tankar på det? Citera
Jimmy_Pistol Postad 7 September , 2014 Rapport Postad 7 September , 2014 Slowboy kan svara på detta tror jag Citera
Umeapojken Postad 7 September , 2014 Författare Rapport Postad 7 September , 2014 Haha ja, jag får göra så i framtiden! Inge bra att bli extra tiltad av en sur kvinna... Kan förstöra en hel sittning. Citera
VenCe Postad 7 September , 2014 Rapport Postad 7 September , 2014 Haha ja, jag får göra så i framtiden! Inge bra att bli extra tiltad av en sur kvinna... Kan förstöra en hel sittning. Är i samma sits, senast idag hade vi diskussionen innan allt skulle dra igång! Citera
killerwolf Postad 7 September , 2014 Rapport Postad 7 September , 2014 Betrakta poker som ett jobb, få hon att inse det är ett jobb. Agera därefter. kan ni inte bete er och ni är särbos så skickar du hem henne medan du jobbar för böveln. Var bara klar och tydlig om att stjärnorna måste vara i en rak linje, skallen på topp, snasen nytömd osv annars blir du fattigare ist för rikare och de vill väl ingen av er. Sambos ? Jobba då hon jobbar, eller jobba då hon sover eller skicka ut henne på bio med en vän ? Vad är 200kr om hon supertiltar dig Citera
protte Postad 7 September , 2014 Rapport Postad 7 September , 2014 gäller bara vara överens så ordnar det sig nog Prata igenom det ge hon någon/några kvällar i veckan då bara ni hänger och andra kvällar som är jobb. Mvh hus,jobb,massssa barn . Ps sen får du dela med dig rikligt av ev profit ofc Citera
CoffeK Postad 8 September , 2014 Rapport Postad 8 September , 2014 Gör slut! kommer vinna 20 k lätta extra per månad Citera
JackVegas Postad 8 September , 2014 Rapport Postad 8 September , 2014 Jag sa till tjejen att jag inte vill prata summor eftersom det påverkar mig negativt när jag spelar, att jag undermedvetet försöker vinna mer pengar i korta loppet istället för att spela bra, för att sedan kunna ha glada miner vid avstämningen på kvällen. Istället så frågar hon varje gång "Gick det bra?" varpå jag snyggt balanserar genom att svara ja varje gång. Everybody happy. Citera
Umeapojken Postad 8 September , 2014 Författare Rapport Postad 8 September , 2014 Mycket bra tips och härliga kommentarer, det gillas! Det skulle vara väldigt kul om hon också blev lite intresserad av poker och kanske få lite mer kunskap om spelet. Avundas de här spelarna som har en tjej som också spelar lite pokes. Citera
emilio_15 Postad 8 September , 2014 Rapport Postad 8 September , 2014 Avundas de här spelarna som har en tjej som också spelar lite pokes. -1 Citera
Umeapojken Postad 9 September , 2014 Författare Rapport Postad 9 September , 2014 jävla nördar... Citera
Larzinho Postad 9 September , 2014 Rapport Postad 9 September , 2014 Tuff avvägning det där, winraten dras ned något enormt med flickvän och frågan man får ställa sig är såklart om fanskapet är värd inkomsförlusten Citera
lindus Postad 9 September , 2014 Rapport Postad 9 September , 2014 Sen har du tvärt om.......Du är som tjej intresserad av poker men blir utan pokerkille då många vill komma bort från pokern när de inte `jobbar`.. Jag skulle säga att det bästa är att inte prata summor- ta ut samma lön som henne varje månad och utgå från det.. Använd just de pengarna till gemensamma saker osv och överraska ibland om du vinner stort....( eller ja gärna ofta:)) Vad du än gör.....låt inte ditt humör påverka saker ni har bestämt att göra gemensamt!( Typ du har förlorat och ni har bestämt bio för kvällen)Bit ihop och gör det bara! Sånt kan annars lätt döda ett pokerförhållande! Naturligtvis kul att kunna ex söndagsgrinda ihop- men för mycket poker ihop kan lätt bli påfrestande.. Citera
bing0123 Postad 9 September , 2014 Rapport Postad 9 September , 2014 min tjej sög av mig när jag grindade en gång. dagen slutade på minus. tjejer och poker går inte ihop Citera
boman Postad 9 September , 2014 Rapport Postad 9 September , 2014 (redigerade) xx Redigerad 29 November , 2015 av boman Citera
DonkeyStyle Postad 10 September , 2014 Rapport Postad 10 September , 2014 Alla betalar för sina bjs på ett eller annat sätt, allt annat är en illusion. Citera
matts Postad 10 September , 2014 Rapport Postad 10 September , 2014 Dyrare med katt :lol: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article19509708.ab Citera
Pengarepengar Postad 11 September , 2014 Rapport Postad 11 September , 2014 Dyrare med katt :lol: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article19509708.ab 113k bara ju... Katten kanske va svindyr i inköpspris iofs. Mvh inget bj under 200k Fakeedit: Indo Rupiah Citera
Umeapojken Postad 11 September , 2014 Författare Rapport Postad 11 September , 2014 113k bara ju... Katten kanske va svindyr i inköpspris iofs. Mvh inget bj under 200k Fakeedit: Indo Rupiah Läste just det där också, tur att man inte har nån kattjävel iaf! Citera
Recommended Posts