Markus8000 Postad Söndag kl 09:43 Rapport Postad Söndag kl 09:43 Den 2026-08-01 kl 09:41, säger Longple : Tack för tankarna! Noterat Hade absolut kunnat göra både och, att showdownen fick tala för sig själv och redigera in något slags outro efteråt. Tack, kul att höra att den var rolig! Själv är jag glad att det spårade ur med lite i know that he knows så memen fick en plats, lite klassisk pokerhumor där med. Trillske, jag minns namnet men inte mycket mer än så. Hade jag och han någon slags beef eller? Ja jag har så klart inget facit så det kanske är sånt folket vill höra. Ramlade över den beefen för nåt år sen då jag kikade igenom analysdelen på forumet. Det är en läsning som rekommenderas. Hade inte varit så tokigt att kunna åka tidsmaskin. Citera
Longple Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan (redigerade) Huvudanledningen till att jag startade kanalen var att bygga en följarskara som genuint gillar mitt sätt att tänka och prata poker. Det senaste året har jag coachat en hel del med väldigt goda resultat. Det har inte bara varit meningsfullt och uppskattat av eleverna, utan det har också blivit en ögonöppnare för mig själv. Eftersom jag i stort sett hela min karriär bara diskuterat spelet med topspelare, var jag tidigare inte helt medveten om den relativa skillnaden mellan min förståelse och spelare på till exempel midstakes. Jag insåg snabbt att jag har en väldigt stark förmåga att bryta ner spelet, och pedagogiskt förklara koncept och ifrågasätta och förklara vad som faktiskt är relevant. Spelare har en tendens att komplicera enkla situationer på grund av att de inte helt förstår situationen när lösningen i själva verket är betydligt enklare än vad de gör den till. Hur jag jobbar med coaching: Jag säljer medvetet inte enstaka timmar, då jag anser att det nästan är helt värdelöst för din utveckling. Jag fokuserar enbart på långsiktig coaching. Istortsätt alla jag jobbat med iår har behövt vända ut och in påsättet dom tänker poker och det har ofta tagit tid. När det väl klickat för dem det klickat för har det klickat ordentligt. Jag gör inte det här för att ersätta timlönen från min egen grind, utan för att det skapar ett enormt mervärde åt båda håll. När jag bryter ner spelet och förklarar koncept för mina elever tvingas jag sätta ord på mitt eget tänk, vilket direkt stöttar mitt eget spel vid borden. Vem jag söker: Eftersom jag ser detta som ett partnerskap arbetar jag bara med rätt personer. Jag kräver god arbetsmoral och att vi klickar rent personkemi-mässigt. Vi måste båda vilja snacka poker med varandra varje dag. Matchar vi inte, tackar jag nej. Jag har just nu utrymme för ett par nya elever. Låter det intressant? Skicka ett PM så tar vi det därifrån! Redigerad 42 minuter sedan av Longple 1 Citera
Recommended Posts