KvalificeradApa Postad 7 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2014 Glhf! GL GL tyvm! Citera
KvalificeradApa Postad 7 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2014 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $1(BB) Boss Hero ($206) BB ($212) CO ($97.50) BTN ($176) Dealt to Hero T:club: T:spade: CO calls $1, BTN calls $1, Hero raises to $5, fold, CO calls $4, fold FLOP ($12) 7:spade: 5:diamond: 6:spade: Hero bets $9, CO calls $9 TURN ($30) 7:spade: 5:diamond: 6:spade: 7:club: Hero bets $22.50, CO calls $22.50 RIVER ($75) 7:spade: 5:diamond: 6:spade: 7:club: Q:club: Hero? Vilken linje är bäst här? Induce bluff, c/c? b/f? Citera
krmjaow Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Postad 7 Augusti , 2014 TT. Beror väl på fi, bluffkapabel är väl c/c och om han synar lätt så b/f. Standardspelet är väl annars c/c helt enkelt. Citera
KvalificeradApa Postad 8 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2014 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $1(BB) Boss Hero ($203) BB ($90.18) UTG ($192) CO ($364) BTN ($197) Dealt to Hero Q:heart: A:spade: UTG calls $1, CO raises to $4.50, fold, Hero raises to $15.50, BB calls $14.50, fold, CO calls $11 FLOP ($47.50) 6:spade: 5:heart: 9:club: Hero checks, BB checks, CO checks TURN ($47.50) 6:spade: 5:heart: 9:club: A:heart: Hero bets $28, BB raises to $56, CO calls $56, Hero raises to $188 (AI) CO är en dålig/spew reg. Dåligt, bra? bb är short Citera
gorillai Postad 8 Augusti , 2014 Rapport Postad 8 Augusti , 2014 Grabbed by Holdem ManagerNL Holdem $1(BB) Boss Hero ($203) BB ($90.18) UTG ($192) CO ($364) BTN ($197) Dealt to Hero Q:heart: A:spade: UTG calls $1, CO raises to $4.50, fold, Hero raises to $15.50, BB calls $14.50, fold, CO calls $11 FLOP ($47.50) 6:spade: 5:heart: 9:club: Hero checks, BB checks, CO checks TURN ($47.50) 6:spade: 5:heart: 9:club: A:heart: Hero bets $28, BB raises to $56, CO calls $56, Hero raises to $188 (AI) CO är en dålig/spew reg. Dåligt, bra? bb är short Du borde fundera liter mer själv ist för att skriva en sån simpel fråga. Jag tycker personligen att du sätter upp dig själv för att bli ägd. Vad vill du åstadkomma med att dega egentligen? Citera
KvalificeradApa Postad 8 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2014 Du borde fundera liter mer själv ist för att skriva en sån simpel fråga. Jag tycker personligen att du sätter upp dig själv för att bli ägd. Vad vill du åstadkomma med att dega egentligen? Jag är ur position och jag måste c/f många rivers som CO kan ha träffat/kan bluffa. Vet att denna reg ger bort pengar med drag, sämre kickers och kan lvla sig själv att syna en turn shove. Citera
KvalificeradApa Postad 8 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2014 Söker svensk coach som slår /10. Citera
KvalificeradApa Postad 10 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2014 Denna vecka runt 4 dagar. Helt ok start. Har hållit för saldot med handen för att inte veta mitt resultat. Känns som man spelar bättre när man inte har vetskap om hur det har gått under veckan. Spelar helt klart bättre. Ska fortsätta med detta varje vecka och se på slutet av söndagen. Citera
KvalificeradApa Postad 12 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2014 Liknande musik som dessa? Citera
speccan Postad 12 Augusti , 2014 Rapport Postad 12 Augusti , 2014 Liknande musik som dessa? Wow på första videon alltså, vilket jävla performance! goosebumps deluxe! : ) Om det är singer/songwriter musik du söker skulle jag vilja tipsa om Jose Gonzalez, Kings Of Convenience, Ben Howard, First Aid Kit, Bon Iver, Angus & Julia Stone, Tracy Chapman för att nämna några som ligger en varmt om hjärtat.. (: Citera
KvalificeradApa Postad 12 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2014 Wow på första videon alltså, vilket jävla performance! goosebumps deluxe! : ) Om det är singer/songwriter musik du söker skulle jag vilja tipsa om Jose Gonzalez, Kings Of Convenience, Ben Howard, First Aid Kit, Bon Iver, Angus & Julia Stone, Tracy Chapman för att nämna några som ligger en varmt om hjärtat.. (: Yes, skön låt! Tack för förslagen! Citera
KvalificeradApa Postad 13 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2014 Hud för 5max sökes! hm1 Citera
KvalificeradApa Postad 15 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2014 Segt på borden de senaste dagarna, inte så mycket mer att säga. Inga intressanta händer att posta heller. Citera
KvalificeradApa Postad 18 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2014 Tråkig vecka, ska försöka få in mer volym denna vecka. Fortfarande inga "intressanta" händer att posta så dagboken blir ju lite trist i det avseendet. Lite input på c/r är tacksamt. Känns som jag lägger mig för mycket mot detta. Vad är en bra ftc/r stat? Citera
VenCe Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Postad 18 Augusti , 2014 Yes, skön låt! Tack för förslagen! Få som känner till, Noah Gundersen samt Bear's Den Citera
smackebonk Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Kämpa på ser lovande ut det här!! Citera
Slaktavfall Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Lite input på c/r är tacksamt. Känns som jag lägger mig för mycket mot detta. Vad är en bra ftc/r stat? Antar att c/r avser checkraise. Tycker inte du ska gå på ett enskilt medelvärdesbildande nyckeltal Börja med automatpengarna, hjälten som får sitt cb x (uttryckt PSB) checkraisad av R (PSB) måste minst gå vidare med, hsyn del av sin range enligt: I vilka situationer är c/r bra? Bör frekvensen därför vara högre/lägre på dessa brädor osv? Vilka brädor är svåra att försvara? Hur mycket ska du försvara i jämvikt givet dina antaganden? Studera ett tiotal typbrädor, knastertorra, våta, ett broadway + två låga, rainbow, twotone bla bla. Citera
KvalificeradApa Postad 19 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Få som känner till, Noah Gundersen samt Bear's Den Känner igen några låtar från soa. Tack! Antar att c/r avser checkraise. Tycker inte du ska gå på ett enskilt medelvärdesbildande nyckeltal Börja med automatpengarna, hjälten som får sitt cb x (uttryckt PSB) checkraisad av R (PSB) måste minst gå vidare med, hsyn del av sin range enligt: I vilka situationer är c/r bra? Bör frekvensen därför vara högre/lägre på dessa brädor osv? Vilka brädor är svåra att försvara? Hur mycket ska du försvara i jämvikt givet dina antaganden? Studera ett tiotal typbrädor, knastertorra, våta, ett broadway + två låga, rainbow, twotone bla bla. Tack, ska kolla vidare på detta! Citera
KvalificeradApa Postad 24 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2014 Känner att jag har en läcka i dessa situationer, slaktar nog hela handen. Även vad fi har så kan han lätt bluffa när jag checkar turn/river, många gånger träffar han draget som gör att jag måste c/f. Tanken var väl att c/c river, kändes fel dock så jag foldade. Antar att man kan c/c flopp och utvärdera turn? Eller ska jag betta större på flopp/turn? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Boss SB ($126) BB ($54.90) Hero ($207) CO ($782) BTN ($232) Dealt to Hero 8:heart: 8:club: Hero raises to $5.75, fold, BTN calls $5.75, fold, BB calls $3.75 FLOP ($18.25) 3:club: 6:heart: K:club: BB checks, Hero bets $10, BTN calls $10, BB folds TURN ($38.25) 3:club: 6:heart: K:club: Q:diamond: Hero bets $24, BTN calls $24 RIVER ($86.25) 3:club: 6:heart: K:club: Q:diamond: T:spade: Hero checks, BTN bets $64.68, Hero folds BTN wins $84.10 Citera
Recommended Posts