kayle Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 C-bet på flop känns standard, när jag blir höjd och en till synar får jag väldigt bra odds men kommer ha svårt att veta ifall jag verkligen träffat eller inte. Har inte särskilt många händer på någon av fi, men båda är på den fiskigare sidan. Tänker mig då att med alla pengar redan i potten kan jag få in det mot han som höjde, medans overcallaren kanske kan ta och folda sitt färgdrag etc. Är det ok eller spew? Boss, $0.50/$1 No Limit Hold'em Cash, 5 Players Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. Hero (SB): $99.17 (99.2 bb) BB: $60.41 (60.4 bb) MP: $109 (109 bb) CO: $85.01 (85 bb) BTN: $94.20 (94.2 bb) Preflop: Hero is SB with Q K MP calls $1, CO folds, BTN calls $1, Hero raises to $6, BB calls $5, MP calls $5, BTN folds Flop: ($19) J T 6 (3 players) Hero bets $14.25, BB raises to $28.50, MP calls $28.50, Hero raises to $93.17 and is all-in, BB calls $25.91 and is all-in, MP calls $64.67 Citera
jaroiten Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 BB kan ju omöjligen folda efter din shove eftersom han är shortstackad och får enorma odds och eftersom att BBs call är automatisk så blir även MPs call automatiskt även fast han har lite mer pengar bakom. Inte helt lätt hand att spela dock och tycker väl ditt spel är helt okej, även fast det kan hända att jag bara synar och får in det på turn om handen förbättras. Citera
Namehere Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 Samma som ovan. Ingen kommer förmodligen folda fördrag o annat göttigt. Jag tar syn med dessa finfina odds och c/f vid miss turn. Träffar vi stege kan vi ju smeta in degen =) Citera
kayle Postad 19 Juli , 2014 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2014 Ok, hur gör ni ifall vi träffar en kung/dam alternativt stegen och färgen träffar? Dvs. kan tänka mig att BB går all-in på alla turn, och MP bara synar Citera
Namehere Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 Tror jag checksynarom vi träffar ett par, plockar ju upp OK hand då + stegdrag. Om vi träffar stege + färg landar så vettetysan hur jag gör. Tror jag smetar in det då, kan få in det mot sämre och vi är kanske inte alltid döda med våran Q hög FD Citera
kayle Postad 19 Juli , 2014 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2014 Tänkte inte på att vi hade redraw, tack för era tankar båda två Citera
Recommended Posts