eddor Postad 14 Maj , 2015 Rapport Share Postad 14 Maj , 2015 Brutalt, gg sir! Riktigt imponerande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drama Postad 14 Maj , 2015 Rapport Share Postad 14 Maj , 2015 Nån som ringt 112 för att kolla om jerry lever?? gg allafall. Tvivlar på att de har svaret på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 14 Maj , 2015 Rapport Share Postad 14 Maj , 2015 gg ul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 14 Maj , 2015 Rapport Share Postad 14 Maj , 2015 Jag säger grattis istället till en fin skalp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 14 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2015 Tack allihopa, hade ju gjort några saftiga utdragningar för att ta mig till finalbordet så ska ju inte klaga Igång igen med dagens grind ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eurgh_77 Postad 14 Maj , 2015 Rapport Share Postad 14 Maj , 2015 Tvivlar på att de har svaret på det Å fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 14 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2015 Lirat runt 15 turrar idag cashat i 2 och spelar 3 stycken just nu. Cashade i Big109 och NoS på franska. Nuvarande: SCOOP-15-M 109$ PROG SKO 27k 100/200 SCOOP-15-M(Thursday Thrill 1k$) 8.5k 50/100 SCOOP-16-M PLO HU 215$ Vidare till andra matchen Bustade lilla PLO HUn efter olycklig river http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/14426610_9D0BAF7491 Lyckades tappa 10k i 109 PROG SKOn till bordets mainiac under skrivandet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 14 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2015 http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/14426980_163C32E1A0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eurgh_77 Postad 14 Maj , 2015 Rapport Share Postad 14 Maj , 2015 Fold om han pushar med hela stacken på river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonnieDarko1 Postad 15 Maj , 2015 Rapport Share Postad 15 Maj , 2015 Tvivlar på att de har svaret på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 15 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2015 Fold om han pushar med hela stacken på river? Troligen Bustade i omgång 3 i omahan i en match där det visade sig att jag inte borde regga en sån turre egentligen outclassed... onetablear Thursday Thrill 22k 250/500 185/317 198 smetar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 15 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2015 Vidare till dag2 i thursday Thrill, 33k 600/1200, 106/145. 148k$ UT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 15 Maj , 2015 Rapport Share Postad 15 Maj , 2015 Stort WP och GG mannen! Kul med svenska framgångar i SCOOP. GL i dom resterande eventsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 15 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2015 Stort WP och GG mannen! Kul med svenska framgångar i SCOOP. GL i dom resterande eventsen. Tackar mannen! Hade aldrig gått utan att raila ditt FT via twitch samtidgt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 15 Maj , 2015 Rapport Share Postad 15 Maj , 2015 Grattis till prestationen att komma ITM på två turrar i rad av denna kaliber. GL i kväll! http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/14426980_163C32E1A0 Tur att du inte gick på bluffsynen där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 15 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2015 Grattis till prestationen att komma ITM på två turrar i rad av denna kaliber. GL i kväll! Tur att du inte gick på bluffsynen där Tack =) Bustade thrillen på 70e plats eller nåt, vann första matchen i 215$ Shooutouten, efter varit nere riktigt lågt HU, hade stor edge men sprang inte bra förutom när vi var allin. så jävligt skönt att vinna den. Lirar även FLO H/L 27 FLO H/L 215 Big 55 109$ Turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 15 Maj , 2015 Rapport Share Postad 15 Maj , 2015 Gillar tugget och uppdateringarna i dagboken! Keep on klonking så hoppas vi på vidare fin framgång för dig under resten av scoop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 16 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2015 Gillar tugget och uppdateringarna i dagboken! Keep on klonking så hoppas vi på vidare fin framgång för dig under resten av scoop! Mycket kul å höra JV =) Syns vi på CC SM? Ingen större framgång idag, långt ifrån något att lipa över heller. Planerar en dag off imorgon, känns välbehövligt. Sen på ett igen på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 16 Maj , 2015 Rapport Share Postad 16 Maj , 2015 Mycket kul å höra JV =) Syns vi på CC SM? Ingen större framgång idag, långt ifrån något att lipa över heller. Planerar en dag off imorgon, känns välbehövligt. Sen på ett igen på söndag. Är "tyvärr" i new York då nästa turreserie! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 16 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2015 Är "tyvärr" i new York då nästa turreserie! Det låter ju inte allt för dumt Jag ger idag vika 15dagar in på min vita månad. Sorgligt nog har jag svårt att ta en lördag off och inte tar några öl. Vad gör man annars? Sure du kan basta/ta en fifakväll med polarna utan öl, men vad vinner man på att skippa alkoholen i ren livsglädjeEV? Så det blir 3-4 öl (garanterar procentköpare att det stannar där) och bastu ikväll/natt. Sen en annan grej. Skulle behöva en annan grinddestination nästa vecka, pga att min roommate ska jobba dagtid då. Så min tanke är då att det kanske finns någon inbiten SCOOPgrinder som skulle uppskatta en grindpolare nästa vecka? Långskott detta givetvis, måste ju vara någon jag träffat någon gång/åtminstone vet vem det är IRL/online. Får väl annars bli att grinda hemma hos päronen. Men hur som helst är det någon som tycker att detta vore kul och bor inte alltför jävla långt utanför småland så dra ett PM om du planerar att grinda 6-7 dagar nästa vecka Som sagt ett långskott... Skål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eurgh_77 Postad 17 Maj , 2015 Rapport Share Postad 17 Maj , 2015 My casa zu casa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 17 Maj , 2015 Rapport Share Postad 17 Maj , 2015 Vågat att byta IP. Jag hade skickat in roommaten på ett hotell istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 17 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2015 Vågat att byta IP. Jag hade skickat in roommaten på ett hotell istället. Mannen du vet uppenbarligen inte vart jag bor, här finns inga hotell... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 17 Maj , 2015 Rapport Share Postad 17 Maj , 2015 Dessvärre bor jag en bra bit ifrån Småland men kommer lockdowna SCOOP hela nästa vecka också. Så har du "vägarna förbi" Stockholm är det bara dra ett PM här eller på Twitter. GL ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 17 Maj , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2015 Dessvärre bor jag en bra bit ifrån Småland men kommer lockdowna SCOOP hela nästa vecka också. Så har du "vägarna förbi" Stockholm är det bara dra ett PM här eller på Twitter. GL ikväll! Definitivt bud på det... Ty du med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts