Aaronramsey Postad 21 Mars , 2015 Rapport Share Postad 21 Mars , 2015 Denna dagbok var ju bra förr men helvete vad den är passiv nu. Hur många mm event kommer lira?? Sen vill ja veta om du lirat nån fotboll i helgen eftersom ja själv lirar. OCH det viktigaste till sist. Kommer Liverpool fixa euro League biljetten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 22 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2015 Denna dagbok var ju bra förr men helvete vad den är passiv nu. Hur många mm event kommer lira?? Sen vill ja veta om du lirat nån fotboll i helgen eftersom ja själv lirar. OCH det viktigaste till sist. Kommer Liverpool fixa euro League biljetten?? FOTBOLL: Imorgon börjar Smålandscupen. Vi har lottats mot 2div 5lag och laget som kom sist i våran serie förra året. Dem möter vi imorgon och av någon anledning har vi semi"toppat" laget. Med det sagt är jag nog största skrällen. Känns onödigt att ta med starkaste truppen till denna matchen då en del spelare i laget som kanske mest kommer raljera i B-laget under seriespelet inte fått göra en enda träningsmatch... Tråkigt! Rykten (min bror är coach) säger att jag kommer få starta på bänken. När jag väl kommer in finns väl risken att jag gör ett par baljor eller två. På tal om fotboll så var det lagfest igår. Grisigt jävlar, som det ska va! Liverpool: Japp jag tror det blir en 4e plats. Kan vara färgad när jag säger det men känns oerhört bra. Tufft spelschema men samtidigt har ju inte toplagen varit de största problemet för Pool under säsongen. Stoke borta sista matchen oroa lika mkt som United hemma imorgon. Missar tråkigt nog den. Vad gäller MM så blir det troligtvis bara Main, kanske slänger in nån Storm special edition eller något med! Har inte spelat så mkt det senaste och inte orkat skriva heller... Bara blivit 3 grinder sen jag kom hem från Stockholm. Den första var en lyckad söndag de andra 2 lillbackande(tot) Måndag/Onsdagsgrind. Sitter nu mitt i lillgrinden med 3 turrar kvar: Saturday speedway som jag just nu skeppar in degen i. Med J-J 6bb...syn OP visar A-9o flop: A-K-Q, fy fan...10a på turn och vi dubblar, rungooddagbokande kallas det ju! De andra turrarna är 27 PROG SKO med 123 spelare kvar och Big10 på .fr med 65 spelare kvar. GL till mig osv J-J igen nu i speedway blir nog 3vägs allin! Får in mot Q-9o och A-A och är bust. Tar de andra 2 istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 22 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2015 Ska jobba in en TR från Nordic snart med. Jag är så jävla lat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 22 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2015 Inga framgångar mer än en 11e plats i Big10... Tar Million imon istälelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 22 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2015 Hemma efter en skön och komfortabel 5-0 vinst. Fick 50minuter som vänsterback och är relativt nöjd med egen insats. Dax för grind. Om någon vill ha procent i Sunday 500 och Sunday 6max(162$) så har jag lite procent kvar. Säljer utan MU, PMa! Om det finns något regel som jag missat mot att jag inte får sälja av i dagboken så tar jag bort inlägget och gör aldrig om detta! Lillbråttom är anledningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 22 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2015 Duktigt tiltad mitt i grinden... Fan vad tagen i analen jag blivit av dåliga till halvtaskiga spel hela jävla kvällen. Många gånger av erkänt duktiga REGs med. Sinnesjukt. Tänkte regga ett tag till men får se hur det blir nu... 8turrar uppe för tillfället Stars: Sunday Million, 109Turbo, 11$ Rebuy, 82prog SKO, hotter 44 .fr: Sunday Highroller, Hot30 och night onstars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaronramsey Postad 22 Mars , 2015 Rapport Share Postad 22 Mars , 2015 Jag har inget liv just nu och funderar på att kolla upp bordet i sunday million" Om du har mkt alltså? Skriver från ipaden i sängen måste gå upp och kolla på bärbara isåfall om nån är sugen på att anteckna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 22 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2015 Fortsätter gå åt helvete. 5 turrar kvar nu: Hotter 44: 15k 350/700 27 Prog SKO: 3100 50/100 109$ 25k GTD: 2200 50/100 Sunday supersonic(.fr): 20k 150/300 Hot50(.fr) 8.3k 60/120. Har fan inte varit med om något liknande om hur äckliga beatsen varit idag om man räknar in både "sjukhet" och timing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 23 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2015 Passande nog avslutar vi dagen med en finalbordsbubbla. 11a i 109$ FOn för strax under 500$ den står för dagens största cash. Påt imon igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 24 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2015 Grävde igen lite av hålet idag då det blev en 3e plats i Hot75 för 5.4k dullsare. I övrigt inte mkt att hurra för Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 24 Mars , 2015 Rapport Share Postad 24 Mars , 2015 Grävde igen lite av hålet idag då det blev en 3e plats i Hot75 för 5.4k dullsare. I övrigt inte mkt att hurra för Hittade gnället på slutet, snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 24 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2015 Hittade gnället på slutet, snyggt Haha pluswhinet är givet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 26 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/13649114_2168E5F741 Skön dodge med 50kvar i big55 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drama Postad 26 Mars , 2015 Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/13649114_2168E5F741 Skön dodge med 50kvar i big55 Gogogo! Ta hem skiten nu så är hålet fyllt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 26 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 Gogogo! Ta hem skiten nu så är hålet fyllt! Vinn. Sviker du. Dör du. Ty för supporten =) Jobbar med 21bb, 8/11 nu 14.3k up top Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 26 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/13651023_419A53CF50 FT bubblan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 26 Mars , 2015 Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 Jag jobba in 8an åt dig Jerry, gl på ft!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 26 Mars , 2015 Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 Wp! Snyggt dealat med! sjukt att han inte vet vem jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 26 Mars , 2015 Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 haha snyggt. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smlove421 Postad 26 Mars , 2015 Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 wp!!!!!"backer minibiff says that i should not go under 13k" hahahahahahahhah:-D :-D :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 26 Mars , 2015 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 Tack folk För er som inte hängde med så skeppade jag Big55 för andra gången nu efter 2vägschop för 12.8k dulls Gropen är igengrävd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 26 Mars , 2015 Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 Snyggt! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnnyrauk Postad 26 Mars , 2015 Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 Grymt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schdefan Postad 26 Mars , 2015 Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 Riktigt bra jobbat! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 26 Mars , 2015 Rapport Share Postad 26 Mars , 2015 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts