Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ibland undrar jag om är en fitta som är dum i huvet men sen kmoommer gud och gör mig viiis WISE !!!!

WISE and Soon on the run jag dööömmmmer ingen jag vet det för jag är själv inte dömmnd ingen dömmmmmer mig jag döömmmmmer ingen....

do it ur self diiiiiiiiiiiiiiiik dint ask DONT ASK hahhahahahaahhaaha faktiskt så vet jag inte hur det blir jag tror att det är inte så lätt att dö det måste va svårt jag svär jag dödar heldre mig själv en att leva för är man död är man HEAVVVEN det är därför...

så vad händer en kula så är det gonatt men om jag säger som det är så säger jag bara att alla vill dit.... vill du inte dit ?????

jag vill .....

jag vill alltid till heaven jag vill va med få koder och bli kung jag ska sluta va loser och spela micro det suger inte men jag vill sväavaaaa dom vet inte ett skit säger farsan det är därför jag skriver här....

så at tttt alllaa får va i heaven....

fikkkkkkkkk jag va med då ???? SKICKA DEG TILL MIG 1000 k tack visa att ni fattar...

tack ...

• Svars 169
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

disssar allt nu och går in i hllll !!!!

dumpar mina vingar och börjar dö dont tell me to hell i hate helll

helvete jag dör häldre än va demon då vill jag inte leva....

dimper oinn ON aaa ON jag är inte on hell !!!

lite offf lite till sen är jag on och kan glömma allt skit och sattsa på poker...

sataan i gatan han dödar mig ...

jag är inte clean jag har nått skit inne i mig som vill ut men som sitter fast jag har försökt skicka ut det men det sitter hårt djupt inne i mig tror det var den där jävla hermann hesse - stäppvargen som knulla sönder mig och gav mig en demon...

diiiiie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! håll ut..

hålll ut jag svävar inget nu jag svävar nnnget.....

måste röka

måste röka

aaaaaa

då jälvvar !!!!!!!!!!!!!!!!

så nu får jag tacka för mig det var kul att va här...

ipsajdpioajspiofdjapifjaifjpsaidjfpisdjfi asdpoaskdpoakpo

sitation sthlm ???

ska jag sälja tidningar eller ska jag bli poker spelare ??? hammna på hallywood vill jag inte jag är inte skapt för det så nu har tilten laggt sig och jag kan spela igen innan jag säger sanningen så säger jag bara en sak jag är och kommer alltid vara den största ängeln o jag är inte efterbliven jag är ett med dett stora spektakulära somalias härskare JESUS !!!!!!!!!!

JESUS JESUS JESUS

han är tillbax jesuis här hej det här jag säger är att den här killen min vänn aa han är min vänn malle är min vänn han är det han är så stor att ingen vill veta av han så jag har satt han här så ingen skadar han nu ska jag säga till e r att han kommer bli den största poker stjärnan i hela unoiversum hej då

and all the things i want to say is I AM THE BEST !!!!!!!

HEJ

Postad

shiiiit mannen jag har träffat nån som är lika flippad som mig jag svär en riktig broder han va rikte TUUUNNNG snacka med gud och flaxa som en äkta gangster ängel fy faaaa asså skiiiit dom har skickat han vi tog över hela avdelningen gjorde värsta filmen hehehhe

säääg mig finns det en himmel för sånna som osss SOÅÅÅNNNA SOMM OOOSSSS

hahahahahahahaha

aja skit samma jag ska träffa räven sen och han ska lira skiten ur mig och visa hur man blir kung på poker eller så ska vi spränga skiten ur demonerna riktigt nice att träffa en ÄKTA broder hahahha fy fan helt galet 2 änglar på avdelningen och spice på det a ni kan fatta vi var i heaven det var tungt jag fick inga koder den här gg men jag vet att gud har inte glömt mig

tack att jag lever enny en dag och tack att vi fick träffa M the broder nu blir det micro

hahahhaha

sägääägägäg muuuuiiig finns det en himmel för sånna om oss :!!!!!!

TACK

Postad

jag njöt dom dagarna jag fick va med han det var riktigt nice vi snacka om framtiden det blir sthlm för mig och malmö för honom det här ska noteras jag har hela sthlm i min famn om jag gör som gud säger det verkar så vet att jag ska skriva allt här satt alla fattar å sådär men skit i det mannen det visar sig ....

säg mig den där räven han är riktigt klurig han måste va nån higstakes spelare som jag fått nr till han kör som fan och det var räven som gjorde mig rik det ska allfall du veta S jag lovar dig räven är vassare än både mig och dig hahahhaha

GUVBBBEN vi vet att du läser så skriv gärna några rader om du vill va med sen när vi knäckaaaar KODEN och kör sönder pokerstars !!!!

PUSSS

Postad

shiiit mannen jag svär det värsta med den här hela spååådamen som dödar de generals of GA ( GODS ARMY) är att han suger musten ur en han tar alla energier du har och omvandlar det till sitt han är farliga ali med gangsters från djävvvviuullll d fattar det är ingen lek jag måste visa mig här och säga som det är nån ska allfall fatta....

tack

Postad

lite mer jag vill vägra pissa på dig men om jag måste det så gör jag det jag lovar jag har gud och jesus i ögonen det är vackert jag sover en gång i veckan från och med nu MAX ska aldrig dö fatta jag svär jag vill få det sagt jag är sthlms stekigaste kung vi är några styckaeeeeen men jag får allfall ha cash och leva som en ÄÄÄÄNNNNNGGGGGEEEEllLLELLELELELE !!!!

ÄNGEL så stacvas det ÄNGEL det är grymt jävla fett asså hahahhahahahaha skojjja så där snackar alla på kåken aaa asssåå du vet asså AA viisst !!! hgehehehehe yeeeeaaahhh

aja men innan jag slutar skriva här vill jag poängtera att ingen är bättre än mig på hu det är sanningen det ska bli kul att busta allt och all på nivåer upp till 3-6 det är sanningen jag får inte gå högre det är större änglar som sitter högre men allt under 3-6 och på 3-6 ska jag krossa då vet ni där landar jag ...

det har jesus THE KUNG THE KING sagt PUSSS

Postad

det ska bli så jävla nice att posta 3-6 händer här igen och visa hur grym jag är och visa bilder på mig när jag flashar med guld och diamanter och har nån skön jävla guzzz som älskar att suga balle få vet hur grymt det är med brudar som verkliogen kan suuuga jaa mannen det vet ni jag snckar så här till mina vänner här på pokerforum jag är ingen bög för fan PUSSS !!!!

Postad

jag fick iförsejj lite koder av min bror han ba din fitta syna mig inte jag har inget jag har inget å så syna han in i våra nutz det var magi, han vill inte spela han vill spränga demoner i luften det var lite sorgligt att bli pokerspelare när jag hörde hur han drev mig jag måste nog fundera ett tag till det är fan coool att spela mannen jag vet men du ve t att va mitt inne i ett krig och blejjza skunk och dra ladd och sitta ner med grabbar som är beredda att dö för dig och älskar dig som sig själv och sådär asså det är fan allt...

jag lovar er om jag dör idag så vet jag att jag gjort rätt livet är test ett test man måste våga och våågar jag så spränger jag skiten ur dom istället och spelar bara lite 3-6 för att dra in cash lika bra....

vi får se jag säger allfall som det är det vet ni

KRAM !!!!

Postad

aaa och ilfalll att jag sitter kvar här på sjukhuset resten av livet fine bara jag får leva mitt lev med BOSSARNA KUNGEN JESUS OCH JÄTTE MEGA BOOS GUD och ha dom i sinnet då firar jag med att säga att allt som hände är chill vad som än händer jag kan gå och tigga cigg på stan och panta burkar om det är så jag skiter i gud tar hand om mig och jag gör allt han säger så det är skitsamma det blir som farsan balooo vill den äkta vägen TA DEN BRODER !!!!!!!!!! nu räcker det nu har jag kladdat färdigt tack den här gg

Postad

shit mannen jag har landat på .25 50 deep nu ska sitta här och dra in fett med deg typ 200 dollar om dagen lätt fan vad nice jag är med boss !!!!!

sköööning

PokerStars Hand #118892937384: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2014/07/18 0:33:50 CET [2014/07/17 18:33:50 ET]

Table 'Irmgard II' 6-max Seat #3 is the button

Seat 1: iRAISEuFOLDz ($130.75 in chips)

Seat 2: tetramorf ($100.16 in chips)

Seat 3: tiltar_malle ($245.28 in chips)

Seat 4: tikozoli ($140.29 in chips)

Seat 5: Yegoriy ($104.59 in chips)

Seat 6: Battles_100 ($150.34 in chips)

tikozoli: posts small blind $0.25

Yegoriy: posts big blind $0.50

iRAISEuFOLDz: posts the ante $0.10

tetramorf: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

tikozoli: posts the ante $0.10

Yegoriy: posts the ante $0.10

Battles_100: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 10 of Spades9 of Diamonds

Battles_100: folds

iRAISEuFOLDz: raises $1 to $1.50

tetramorf: folds

tiltar_malle: raises $3.39 to $4.89

tikozoli: calls $4.64

Yegoriy: folds

iRAISEuFOLDz: folds

*** FLOP *** 7 of Hearts3 of Clubs8 of Spades

tikozoli: bets $6

tiltar_malle: raises $12.45 to $18.45

tikozoli: calls $12.45

*** TURN *** 7 of Hearts3 of Clubs8 of Spades10 of Clubs

tikozoli: checks

tiltar_malle: bets $35.45

tikozoli: raises $81.40 to $116.85 and is all-in

tiltar_malle: calls $81.40

*** RIVER *** 7 of Hearts3 of Clubs8 of Spades10 of ClubsKing of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

tikozoli: shows Ace of Hearts8 of Diamonds (a pair of Eights)

tiltar_malle: shows 10 of Spades9 of Diamonds (a pair of Tens)

tiltar_malle collected $280.48 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $282.98 | Rake $2.50

Board 7 of Hearts3 of Clubs8 of Spades10 of ClubsKing of Diamonds

Seat 1: iRAISEuFOLDz folded before Flop

Seat 2: tetramorf folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: tiltar_malle (button) showed 10 of Spades9 of Diamonds and won ($280.48) with a pair of Tens

Seat 4: tikozoli (small blind) showed Ace of Hearts8 of Diamonds and lost with a pair of Eights

Seat 5: Yegoriy (big blind) folded before Flop

Seat 6: Battles_100 folded before Flop (didn't bet)

ingen mer micro det har fuukat min hjärna eller soul menar jag !!!!

lite tung ska vara vaken minst 1 vecka nu dricka vatten och krossa !!!!

får fett med poker koder det är nice nu !!!!

Postad

hahhahahahhaahaahaha säkert !!!! ja säkert är det att jag alderig mer skööö spela poker det är inget för mig...

jag ger upp och låter gud ta över det blir filmen nu ska jag bara hållla mig vaken tills jag dör sen kör vi så det ryker jag svär ingen vet att jag är fisk jag är sämmst !!!

tyck till om livet jag tycker det är fett nice lite förnedrande men fett nice !!!

igen jag svär jag kan inte lira jag älskar inte spelet så mycket att jag kan diciplin koden och jag svajjar som en örn det verkar som mina dagar är över här på pokerforum för jag ska sitta och lira micro är 20 dollar back idag men det kunde varit allt herrejesus det är svårt att va ärlig men jag lovar dig det är bäst....

tack för mig jag ger över ordet till dig D du har bättre kunskaper än mig jag ger upp poker drömmen

hej och hå jag blev ju så gul då !!!!!!!!!!!!

TACK :-P8-);-)

Postad

shit mannen bokstäverna lyser du ser ju själv det är nått jag gör här !!!!

aaaaaaaaaaaaaa

alla ger upp efter ett tag det är bara en tidsfråga jag sover som en örn men jag dååååånar som en traktor dont ask...

da life is good after all we are jus t what we are and im a mothaa yeeah

gick inte att va så fly här den här gg jag kanske dyker upp igen om ett år om jag vill börja lira igen nu ska jag bara sitta och döda micro .02 .05 12.50 dollar deep på stars det ska bli trist men kul att bevisa att jag inte är complete reetarded och inte kan hålla ner kostnaderna

dont ask....

då vare sagt jag är fisk....

hej

BR: 698.02 dollar back cirka 20 dollar på .25 50 deep och 3 händer 2-4 deep med rubb på bord halllåååååååååå är det normalt ???

nej det är deg deg deg deg jaaaa jag är det tack att jag finns så ni kan göra stälar heheheh

skit samma jag vill allfall att alla ska veta att om jag dör så finnn s ingenting kvar för mig här på forumet då dödar jag allt som är ont i stockholm och flyger hem dom fetaste bitcharna för jag får inte va med ängla brudar för jag var otrogen och krossade en tjejs hjärta det är mitt straff....

tack

lova att inte skriva det är bättre om jag skriver själv toooooooo beeee

continued

det svänger här på hawai tooo beee continued !!!!

jesus har sagt att alla som skriver lycka till till mig visar att ni tror att jag kommer ta det tääär stora steget till heaven då vet jag att ni ser och att ni bryr er och eftersom jag inte är så så så så glad idag så skiter vi i allt och ger pengar till rädda barnen näst a månad bättre en att räven och grabbarna lägger det i madrassen hej

Postad

jag har ingen jävla fkn dröm jag är bara efterbliven som tror att jesus bryr sig om en knarkande speltorsk på psyket vem fan är jag ????

vem är ja ????

en ängel aaa tack nu vet jag jag hjälper speltorskarna att fatta att det är lönlöst att lira eller hur eller är jag bara så jävla dum att jag tror att nån bryr sig om min jälva smörja jag sitter i ljuset och skriver och det tar fan max 3 sekunder att skriva en mening därför jag staaavar som en kratta tack nu vet du jag är äfterbliven jävla speltorsk hhahahahahhahahahahaah

ahahhahahahahahaha aaAaaaaa då var det lungt igen nu är ribban på 0 då kan vi börja jobba igen hur tar vi oss till heaven ???

det är fråga att va eller inte va och jag vill fan va och då skiter jag i om jag skämmer ut slarvsylta lite grann hehehhehehehe

juste jag skiter i tack

Postad

aa inte bara det allt sånt där syns på pisstest jag blir helt sinnes förändrad när jag tar droger och dom märker direkt att jag är förändrad ( blir fett jvla skön hahha) så det blir pisstest direkt så därför är det smidigt med spice det syns inte på testerna och det är lätt att beställa från internet men nu är alla permissar indragna så what else får försöka komma till heaven på nått annat sätt typ svälta och inte sova borde ge resultat !!!!!

vill fan röka gräs det är så framtiden kommer bli holken kommer brinna !!!!!

Postad

back in the sadle !!!!

har analyserat mitt spel dom senaste 2 åren och kommit fram till vad som har varit problemet och varför jag busta min 25 k dolllar rulle det var helt enkelt att jag haft fel table themes ( layout) helt sjukt att jag inte fattat innan aja har korrigerat det hela och kör nu med table theme "slicky chairs" med grått bord och "blacktop" background det här kommer gå sååååå bra

NU KÖR VI ( PÅ RIKTIGT) NEVER SHOT NEVER TILT hallleluujha i will make it !!!

PokerStars Hand #119228126708: Hold'em No Limit ($0.01/$0.02 USD) - 2014/07/25 18:50:59 CET [2014/07/25 12:50:59 ET]

Table 'Arenda' 6-max Seat #3 is the button

Seat 1: Talitskikh ($2.13 in chips)

Seat 3: tiltar_malle ($10.06 in chips)

Seat 4: sbuljo ($6.44 in chips)

Seat 6: TITANnvkz ($7.58 in chips)

sbuljo: posts small blind $0.01

TITANnvkz: posts big blind $0.02

Talitskikh: posts the ante $0.01

tiltar_malle: posts the ante $0.01

sbuljo: posts the ante $0.01

TITANnvkz: posts the ante $0.01

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Ace of DiamondsKing of Diamonds

Talitskikh: folds

tiltar_malle: raises $0.05 to $0.07

Dm1924 leaves the table

sbuljo: raises $0.20 to $0.27

TITANnvkz: calls $0.25

AWJV joins the table at seat #5

tiltar_malle: raises $0.92 to $1.19

sbuljo: folds

Talitskikh leaves the table

TITANnvkz: calls $0.92

*** FLOP *** King of Clubs6 of Diamonds9 of Spades

TITANnvkz: checks

tiltar_malle: bets $1.44

TITANnvkz: calls $1.44

*** TURN *** King of Clubs6 of Diamonds9 of Spades7 of Diamonds

TITANnvkz: checks

tiltar_malle: bets $3.85

TITANnvkz: raises $1.09 to $4.94 and is all-in

tiltar_malle: calls $1.09

*** RIVER *** King of Clubs6 of Diamonds9 of Spades7 of DiamondsJack of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

TITANnvkz: shows 9 of Diamonds9 of Clubs (three of a kind, Nines)

tiltar_malle: shows Ace of DiamondsKing of Diamonds (a flush, Ace high)

tiltar_malle collected $15.15 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $15.45 | Rake $0.30

Board King of Clubs6 of Diamonds9 of Spades7 of DiamondsJack of Diamonds

Seat 1: Talitskikh folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: tiltar_malle (button) showed Ace of DiamondsKing of Diamonds and won ($15.15) with a flush, Ace high

Seat 4: sbuljo (small blind) folded before Flop

Seat 6: TITANnvkz (big blind) showed 9 of Diamonds9 of Clubs and lost with three of a kind, Nines

Postad

Vill även hylla min biologiske far som har löning idag och låna mig 500 kr så jag kan göra nått vettigt av mitt liv BACK IN THE SADLE and this fkn time im not gonna leave the fuuggging hoorze i will ride to the end YES !!!!

roligt var hans mejl : vafan sitter du där för du e inte sjuk du ska va på en tolvstegare hahahah han har ju rätt men jag ska bevisa motsatsen nu och ingen ska kunna kalla mig för degen speltorsker som alltid lånar pengar nu ska jag ändra mitt liv jag och endast jag kan göra det här och jag har bestämmt mig nu

man kan lära gamla änglar att sitta aaaaAaaaaa tro inte att jag är en hund !!!! jag har fan fetast vingar av alla såg när dom montera dom på mig förut för ett år sen dom lyser blått DE DU !!!! LOVE

Postad

hahaha dagens rackare !!!

PokerStars Hand #119302851350: Hold'em No Limit ($0.01/$0.02 USD) - 2014/07/27 13:49:13 CET [2014/07/27 7:49:13 ET]

Table 'Osiris III' 6-max Seat #1 is the button

Seat 1: borisam ($5.37 in chips)

Seat 2: briccius ($5 in chips)

Seat 3: Pavlik250784 ($5.34 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($7.59 in chips)

Seat 5: nacmem ($5 in chips)

Seat 6: Lockk ($4.92 in chips)

briccius: posts small blind $0.01

Pavlik250784: posts big blind $0.02

borisam: posts the ante $0.01

briccius: posts the ante $0.01

Pavlik250784: posts the ante $0.01

tiltar_malle: posts the ante $0.01

nacmem: posts the ante $0.01

Lockk: posts the ante $0.01

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 5 of Hearts5 of Spades

tiltar_malle: raises $0.05 to $0.07

nacmem: raises $0.21 to $0.28

Lockk: folds

borisam: folds

briccius: folds

Pavlik250784: folds

tiltar_malle: calls $0.21

*** FLOP *** 9 of SpadesJack of Diamonds6 of Spades

tiltar_malle: checks

nacmem: bets $0.43

tiltar_malle: calls $0.43

*** TURN *** 9 of SpadesJack of Diamonds6 of Spades8 of Diamonds

nacmem: bets $1

tiltar_malle: calls $1

*** RIVER *** 9 of SpadesJack of Diamonds6 of Spades8 of Diamonds10 of Diamonds

nacmem: bets $3.28 and is all-in

tiltar_malle: calls $3.28

*** SHOW DOWN ***

nacmem: shows 5 of ClubsAce of Diamonds (high card Ace)

tiltar_malle: shows 5 of Hearts5 of Spades (a pair of Fives)

tiltar_malle collected $9.77 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $10.07 | Rake $0.30

Board 9 of SpadesJack of Diamonds6 of Spades8 of Diamonds10 of Diamonds

Seat 1: borisam (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: briccius (small blind) folded before Flop

Seat 3: Pavlik250784 (big blind) folded before Flop

Seat 4: tiltar_malle showed 5 of Hearts5 of Spades and won ($9.77) with a pair of Fives

Seat 5: nacmem showed 5 of ClubsAce of Diamonds and lost with high card Ace

Seat 6: Lockk folded before Flop (didn't bet)

Postad
:shock:

wp

ty satte han på AK men det var ännu värre :D

idioten börja grina i chatten och ville köra hu och jag bjöd in han till homegamet och har torskat 30 dollar där nu, hade dåligt flyt fy fan sen äckliga utköpningar var + 100 dollar på 3 dagars lir .01 .02 och nu är jag bara + 50 men men jag skiter i att skotta nu allfall jag går den långa hårda grindande vägen

Postad

Fan vad korkad jag är körde 6 bord varav 2 hu mot den här tomten som är .01 .02 reg på pokerstars är sjukt att det finns regs där men det gör verkligen det och man får kriga för varenda jävla cent dom suger såklart men dom kan lira så a vafan att jag skottat hela mitt jävla liv herregud aldrig mer...

nää jag vet inte tror allfall att jag kan sikta på .25 50, åtminstonde att jag får försörja mig på att spela .05 .10 25 dollar deep det visar sig...

men men kommer aldrig skotta mer allfall ska tatuera : MINST 30 buy in på armen och ett kors övanför det blir snyggt 8-)

Postad

de e filipiner och ukrainare och ryssar som kan tjäna mer på att spela .01 .02 mot vad dom tjänar som advokat i sitt hemland typ så det är hårt krig om pengarna faktiskt !!!!

fan hela jävla dagen åt helvete när man backar det är verkligen jobbigt att gå back jag vet det mer en nån annan jag ha backat hela mitt jävla life så nu ska det bli lite stenhård super mentalitet och riktig hunger och bra spel jag ska aldrig bli sne för att jag backar det löser sig om man bara krigar på och aldrig ger upp det är sanningen man måste va stark....

och det här är ju bara super basic men jag har väl nått fel på apparaten måste renodla begreppen och använda sinnet fritt från tilt aja skottar aldrig mer igen så allt kommer lösa sig The loooooong grinding way !!!!