some1blue Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 att sitta trött o småbakis o försöka läsa Theos inlägg är hopplöst.. allt i en mening... Citera
Andersson1 Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 teo... snälla använda dom knappar till höger om bokstaven M, blir fruktansvärt mkt lättare o läsa då laddar du för pokern? dante hämtar mig sen så då får vi la hämta dig med då.. Citera
Mjukis Postad 19 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2006 Theo: Varför nämner du alltid mitt namn när det är problem asså? Är ju kul att du söker min hjälp men även jag har mina gränser, tro det eller ej Sen får du satan sätta dig i svenska-A bänken igen, tecken som , . ! ? är inte så vanliga i dina inlägg Citera
baros_milan Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 jag tror bestämt det är ni som måste tillbaka till skolbänken eftersom ni inte förstår svenska:)...(punkt asså) jammen per du e typ min doyle asså(kommatecken)o sen behöver jag din hjäpl det är klart(punkt)nu har man gått in i zonen(kommatecken) (stavas det så eller?)måste bli fredag snart asså(punkt) ha daa o hoppas alla får slippa möta tomteskills hela tiden(utropstecken) bling bling Citera
baros_milan Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 adde tycker du ska ta o fixa en biljett till grebbestad., är ju nästan bara du som saknas asså, o sen har du ju haft lite otur på sistone så det skulle precis vända asså....bling bling kommer sakna dig där asså Citera
Mjukis Postad 20 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2006 I ditt fall stavas det nog kååma-tecken Adde vann ju en stol till EPC men gav bort den till broder eftersom han själv ska klonka käglor på det aktuella datumet. Synd synd. Men vi får ju med oss en del av Andersson släktet iaf! Mkt bra! Citera
DiegoForlan Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=381337 Nåt för Jessica? Din sponsor måste ju vilja få fram dig mer i Rampljuset ! Citera
Recommended Posts