OrkarInte Postad 12 Augusti , 2004 Rapport Postad 12 Augusti , 2004 undrar om någon testat den siten? Länk: http://www.classicpoker.com/ * Lägger till länk - QoS * Citera
aronsson Postad 12 Augusti , 2004 Rapport Postad 12 Augusti , 2004 hemsidan ser ju riktigt sunkig ut i alla fall Citera
snerki Postad 12 Augusti , 2004 Rapport Postad 12 Augusti , 2004 Member team: Men "The Master" Nguyen Han är ju grovt cool iaf, men utöver det verkar det inte ha något särskilt att erbjuda. Citera
P-O Postad 27 Augusti , 2004 Rapport Postad 27 Augusti , 2004 Classic är en del av crypto-nätverket, dvs Interpoker, pokerplex, totalbet m.fl. De erbjuder en $100 signupbonus som är värd att spela för, men utöver det kan jag inte rekommendera stället. Klienten är lätt den sämsta av crypto-skinsen och du får ingen månadsbonus som i de andra... Insättning och uttag funkar smidigt, men du måste vänta på en PIN-kod, som du får på posten, innan du kan casha ut. Citera
Kultur Postad 26 December , 2004 Rapport Postad 26 December , 2004 Grävde upp den här tråden i sökfunktionen och tänkte kolla med er om ni har några erfarenheter av det här nätverket överlag och specifikt pokerplex. Hur är fisknivån? jag scoutade lite på deras cashgames och det var rätt frisktbettande där vad jag såg av. Några som har lite längre erfarenheter än jag? Bonusen på 50$ per månad för minst 350 rakade händer, är den bara att casha ut, eller måste man omsätta de där 50$ ex antal gånger, trots att man redan lirat 350 händer för att få pengarna? Citera
J0urneyMan Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Det är 300 händer du ska spela och det behöver inte ha uppkommit någon rake. Du får bonusen med en gång och du behöver inte göra något för att få casha ut den. Det är tight i perioder på dagen och det är inte så många bord. Men de visar flop% så det går ganska fort att hitta rätt bord och även de bord där de är ganska tighta så spelar de riktigt dåligt enligt mig. Rekommenderar starkt att spela för denna bonus! Citera
Kultur Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Ingen rake ens? Med andra ord så behöver jag bara se en flopp? Det är ju rätt hyggligt, kan ju alltid sätta in bara lite pengar där och bonushora mig Ska ta mig en titt, tack för infon! Citera
scouserandy Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Någon som vet vilken den lägsta nivån e man kan spela på för att få ut bonusen på $100. Har dom 0.25/0.50 bord? Citera
J0urneyMan Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 I FL är 1/2$ bord det lägsta de har. I NL så är lägsta blindsen 0,5/1 tror jag med 100 max buy-in. Jag spelar inte de borden men jag är ganska säker det är så. Citera
Recommended Posts