Gå till innehåll

SAJT: ClassicPoker.com


OrkarInte

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Classic är en del av crypto-nätverket, dvs Interpoker, pokerplex, totalbet m.fl.

De erbjuder en $100 signupbonus som är värd att spela för, men utöver det kan jag inte rekommendera stället. Klienten är lätt den sämsta av crypto-skinsen och du får ingen månadsbonus som i de andra...

 

Insättning och uttag funkar smidigt, men du måste vänta på en PIN-kod, som du får på posten, innan du kan casha ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Grävde upp den här tråden i sökfunktionen och tänkte kolla med er om ni har några erfarenheter av det här nätverket överlag och specifikt pokerplex. Hur är fisknivån? jag scoutade lite på deras cashgames och det var rätt frisktbettande där vad jag såg av. Några som har lite längre erfarenheter än jag? Bonusen på 50$ per månad för minst 350 rakade händer, är den bara att casha ut, eller måste man omsätta de där 50$ ex antal gånger, trots att man redan lirat 350 händer för att få pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är 300 händer du ska spela och det behöver inte ha uppkommit någon rake. Du får bonusen med en gång och du behöver inte göra något för att få casha ut den. Det är tight i perioder på dagen och det är inte så många bord. Men de visar flop% så det går ganska fort att hitta rätt bord och även de bord där de är ganska tighta så spelar de riktigt dåligt enligt mig. Rekommenderar starkt att spela för denna bonus!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...