RookieMistake Postad 10 Juni , 2014 Rapport Postad 10 Juni , 2014 Spelar $0.05/$0.10 samt $0.10/$0.25 på FTP. Är på jakt efter en programvara där jag kan få ut grafer från mitt spel. Helst gratis. Har tidigare användt testperiod av Pokertracker. Programmet är ju helt fenomenalt men kan inte riktigt försvara den månadskostnaden, när jag är nybörjare på så låga nivåer. Tips och idéer? Tack på förhand! Citera
Enterprise Postad 10 Juni , 2014 Rapport Postad 10 Juni , 2014 Månadskostnader? Jag säger som Soni, vilken månadskostnad? Jag köpte det för ca 400 SEK, en engångskostnad. Citera
RookieMistake Postad 10 Juni , 2014 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2014 Edit; Engångkostnad. Finns det några alternativ, är enbart intresserad av grafer. Citera
Enterprise Postad 10 Juni , 2014 Rapport Postad 10 Juni , 2014 Edit; Engångkostnad. Finns det några alternativ, är enbart intresserad av grafer. För in ditt resultat efter varje session i Excel. Citera
Lundin89 Postad 10 Juni , 2014 Rapport Postad 10 Juni , 2014 Edit; Engångkostnad. Finns det några alternativ, är enbart intresserad av grafer. Så det här med stats för att kunna se tendenser intresserar dig inte det minsta? Ifall du nu vill ha grafer rekommenderar jag att du göra som användaren ovan och sätter in siffror i ett excelark, där kan du enkelt göra olika grafer och diagram utefter värdena. Citera
RookieMistake Postad 10 Juni , 2014 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2014 För in ditt resultat efter varje session i Excel. Så det här med stats för att kunna se tendenser intresserar dig inte det minsta? Ifall du nu vill ha grafer rekommenderar jag att du göra som användaren ovan och sätter in siffror i ett excelark, där kan du enkelt göra olika grafer och diagram utefter värdena. Givetvis gör det de. Måste bara lära mig skillnaden på flop turn och river först. Excel it is. Tack för er tid. Citera
Gooner Postad 10 Juni , 2014 Rapport Postad 10 Juni , 2014 Gratis under 10k händer. https://pokeit.co/ Citera
RookieMistake Postad 13 Juni , 2014 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2014 Gratis under 10k händer. https://pokeit.co/ Det här programmet fungerar väldigt bra, tack! Citera
Recommended Posts