Gå till innehåll

Mjukvara för grafer


RookieMistake

Recommended Posts

Spelar $0.05/$0.10 samt $0.10/$0.25 på FTP. Är på jakt efter en programvara där jag kan få ut grafer från mitt spel. Helst gratis.

 

Har tidigare användt testperiod av Pokertracker. Programmet är ju helt fenomenalt men kan inte riktigt försvara den månadskostnaden, när jag är nybörjare på så låga nivåer.

 

Tips och idéer?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit; Engångkostnad. Finns det några alternativ, är enbart intresserad av grafer.

 

Så det här med stats för att kunna se tendenser intresserar dig inte det minsta?

 

Ifall du nu vill ha grafer rekommenderar jag att du göra som användaren ovan och sätter in siffror i ett excelark, där kan du enkelt göra olika grafer och diagram utefter värdena.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För in ditt resultat efter varje session i Excel.

 

Så det här med stats för att kunna se tendenser intresserar dig inte det minsta?

 

Ifall du nu vill ha grafer rekommenderar jag att du göra som användaren ovan och sätter in siffror i ett excelark, där kan du enkelt göra olika grafer och diagram utefter värdena.

 

Givetvis gör det de. Måste bara lära mig skillnaden på flop turn och river först.

 

Excel it is. Tack för er tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...