Starfitter Postad 30 Maj , 2014 Rapport Postad 30 Maj , 2014 Ju mindre sånt här som finns/sprids desto bättre. Mvh Fångarnas dilemma Citera
Shalamar Postad 30 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2014 Ju mindre sånt här som finns/sprids desto bättre. Mvh Fångarnas dilemma Vad är det för fel med lite extra funktioner? Svenska spel bryr sig ju inte om om de som spelar mycket direkt. Citera
Nebo Postad 30 Maj , 2014 Rapport Postad 30 Maj , 2014 Vet inte hur det fungerar, men hade gärna sett att svs tog bort alla pottknappsfunktioner som finns inbyggda i klienten och blockade sånna här scripts. Vem är med och börjar lobba? Citera
Katt3n Postad 30 Maj , 2014 Rapport Postad 30 Maj , 2014 Låter vettigt tycker jag. Själv är jag inte alls vän med SvSklienten i nuvarande utförande. Diskuterar gärna närmre om ett par veckor då jag sitter lite dumt till för sånt just nu. Citera
Shalamar Postad 31 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2014 Vilka tråkiga personer som hänger här... Citera
Terribleturk Postad 31 Maj , 2014 Rapport Postad 31 Maj , 2014 Vilka tråkiga personer som hänger här... Vad är det du vill göra? Citera
Shalamar Postad 31 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2014 ban. Gärna det, och/eller ta bort mitt konto. Tror aldrig jag stött på ett gäng större muppar. Forumet är ju dessutom dödare än den svenska demokratin... Citera
CharlesRane Postad 1 Juni , 2014 Rapport Postad 1 Juni , 2014 Vad skrev TS? Ge fan och ta bort trådstartsinnehållet din jävla idi**!! Citera
valterego Postad 1 Juni , 2014 Rapport Postad 1 Juni , 2014 Tråden stängd. Då trådstarten raderats finns inget ämne kvar att diskutera. Citera
Recommended Posts