kungbohman Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Skulle starta 03:00 o visste jag skulle missa typ första 40 minuterna men verkar som att det precis drog igång? Någon som vet hur många händer som hade spelats idag när Martin hade KJ mot baggens damer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Är det bara för mig som inte händerna visas, dom sista 3 alltså. Där dom bland annat sa att MJ hade TT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2014 Skulle starta 03:00 o visste jag skulle missa typ första 40 minuterna men verkar som att det precis drog igång? Någon som vet hur många händer som hade spelats idag när Martin hade KJ mot baggens damer? Tio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2014 Bara jag som tycker det är fler reklambreak idag än igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Är det bara för mig som inte händerna visas, dom sista 3 alltså. Där dom bland annat sa att MJ hade TT? De har ju sagt i streamen några gånger att de har problem med tekniken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2014 Är det bara för mig som inte händerna visas, dom sista 3 alltså. Där dom bland annat sa att MJ hade TT? De hade grafikproblem tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tornis Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Är det bara för mig som inte händerna visas, dom sista 3 alltså. Där dom bland annat sa att MJ hade TT? Inte bara du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Fyfan, har en äcklig känsla inför river nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Tio Tack! Vilken fin jävla pott för Martin!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Nu ångrar jag att jag inte stack till Vegas som vi löst snackade om nere på Malta. Herrejävlar vilka är de där två snygga tjejerna i railen. Hoppas på Martins systrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
puli95 Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 gryyyymt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 De hade grafikproblem tydligen. Ah ok, ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tornis Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Vad nu då? Bara jag som inte kan streama? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Vad nu då? Bara jag som inte kan streama? Beställde du igår för 24 timmar bara kanske? Paketet för 19 kr. Funkar för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasputin Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Hoppas jag inte bryter mot någon regel nu. http://live.drakulastream.eu/static/freepopups/25327705900850.html ESPN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pjharvey Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Vad nu då? Bara jag som inte kan streama? samma här:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
walkalone Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Vad har norrmannen för bakgrund ? Cash games ? Min stream är också out of order. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 samma här:( http://cricfree.sx/espn-usa-live-stream.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FarbrorGus Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Kan någon använda sig av "spol"-knapparna på ESPN-streamen? Vore soft att kunna spola tillbaka och kolla repris på intressanta spots under commercial breaks etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Vad har norrmannen för bakgrund ? Cash games ? Min stream är också out of order. CG - PLO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 Vad har norrmannen för bakgrund ? Cash games ? Min stream är också out of order. Var någon info-ruta tidigare där de stod att han hellre spelade CG än live tournaments. Eller kan fan ha varit på Van Hooyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FarbrorGus Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 lol båda hade Js förra handen enligt den grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasputin Postad 12 November , 2014 Rapport Share Postad 12 November , 2014 lol båda hade Js förra handen enligt den grafiken. Bra, trodde jag började bli sinnessjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2014 Både Jorryt och Felix är utpräglade CG-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2014 Nu ångrar jag att jag inte stack till Vegas som vi löst snackade om nere på Malta.Herrejävlar vilka är de där två snygga tjejerna i railen. Hoppas på Martins systrar. Om du inte pratar om mamma så är det syster och flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts