edde13 Postad 16 April , 2014 Rapport Postad 16 April , 2014 Nu när pl å sedan unibet är borta... Vilken mg sida är bäst? Gav unibets nya klient 1000händer men den var helt enkelt för dålig. Citera
tmir Postad 17 April , 2014 Rapport Postad 17 April , 2014 Definiera "bäst". Om du är ute efter säkerhet så obv Paf följt av Betssongruppens sajter. Citera
lidlpatrik Postad 28 April , 2014 Rapport Postad 28 April , 2014 Halloj! Själv spelat på MG nästan enbart de senaste 3 åren och gillar nätverket skarpt. På senaste tiden har några siter försvunnit som du säger men tycker ändå trafiken är helt ok. Av dom siter som är kvar har jag själv spelat på nordicbet, triobet, betsafe och pokerheaven. Rent spelmässigt skulle jag säga att alla dessa är likvärdiga. Nordicbet är min överlägsna favorit pga service och enkla att ha och göra med. Tror Betsafe har några olika depositbonusar just nu på mg så då får du en rakeback på 50% atm. Ha det gött vid borden och se till att springa uselt mot mig Citera
Juanstallion Postad 30 April , 2014 Rapport Postad 30 April , 2014 Nu när pl å sedan unibet är borta... Vilken mg sida är bäst? Gav unibets nya klient 1000händer men den var helt enkelt för dålig. Mg suger fett, vet la alla? Citera
Recommended Posts