KungKroon Postad 22 Juni , 2014 Rapport Postad 22 Juni , 2014 lite siffror här i tråden på dagens matcher hade inte suttit fel =) Citera
devalanteriel Postad 22 Juni , 2014 Rapport Postad 22 Juni , 2014 Kan inte gärna kolla upp matcher som inte startat än... För Belgien - Ryssland, kolla http://vm.1x2.se/pf eller mer specifikt http://vm.1x2.se/pf/45 Tycker jag fått in det mesta som behövs där. @Shahin: Wow, det låter riktigt löjligt. Citera
KungKroon Postad 22 Juni , 2014 Rapport Postad 22 Juni , 2014 aah visste du hade fixat nåt sånt där finurligt! Tyty Citera
devalanteriel Postad 22 Juni , 2014 Rapport Postad 22 Juni , 2014 Dags att sitta och hoppas på att det inte blir några mål i en halvtimme nu då. Citera
boman Postad 22 Juni , 2014 Rapport Postad 22 Juni , 2014 Dags att sitta och hoppas på att det inte blir några mål i en halvtimme nu då. Kört för Portugal om de inte vinner ^^ Fast det kanske var obv, blir kul avslutning nu! Citera
devalanteriel Postad 22 Juni , 2014 Rapport Postad 22 Juni , 2014 Portugal får gärna åka ut. Och jag har 1-1 i tipset i dag, hence att jag hoppas på oavgjort. Ändrade från 2-1 USA. Citera
TGrinder Postad 22 Juni , 2014 Rapport Postad 22 Juni , 2014 Skrattreratande, så rätt ute men så faller man på mållinjen.. Citera
Steel Postad 22 Juni , 2014 Rapport Postad 22 Juni , 2014 Skrattreratande, så rätt ute men så faller man på mållinjen.. +1 Citera
devalanteriel Postad 22 Juni , 2014 Rapport Postad 22 Juni , 2014 Phew, tre poäng för krysset iaf. Steel: ouch, tjugo sekunder från ligaledning... Citera
TGrinder Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Ska väl inte klaga när man hittar X:et trots allt. Citera
youngprofitable Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Jag skulle inte säga att mitt tips är en miss för jag ser ju att det är rätt här i monitorn. Känns som det är något tekniskt med apparaturen som inte riktigt fungerar... Jag tycker egentligen faktiskt att vi måste få göra ett nytt försök. Jag har haft lite indicier emot mig här på sistone. Dels att Spanien åker ur i gruppspelet efter två förluster och att Dev eventuellt har något fel i systemet. Hur som helst, tråkigt men jag förstår att vi måste gå vidare. Men jag lägger in en brasklapp med att det inte är mitt eller Devs fel. Det måste vara nåt tekniskt missöde..........men vi går vidare...... Citera
devalanteriel Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Jag är inte helt hundra vad hur mycket av ovanstående som är ett skämt, men är det så att du har genuina misstankar om att något är fel så pma gärna. Chansen är liten att jag kan göra något åt det, men jag tar eventuella buggar på stort allvar och vill iaf undersöka för framtida syften. Spanien kan jag däremot inte göra så mycket åt. Citera
youngprofitable Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Jag är inte helt hundra vad hur mycket av ovanstående som är ett skämt, men är det så att du har genuina misstankar om att något är fel så pma gärna. Chansen är liten att jag kan göra något åt det, men jag tar eventuella buggar på stort allvar och vill iaf undersöka för framtida syften. Spanien kan jag däremot inte göra så mycket åt. Citera
Shahin86 Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Chockad Chile fått under 15%? Dom var favoriter preflop t.o.m. Citera
devalanteriel Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Verkligen oväntat, ja. Kul att så många tippat så olika resultat. Citera
TGrinder Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Deva, vi jobbar X idag igen ser jag! Citera
devalanteriel Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Ja för fan. Robben gillar f.ö. verkligen inte att passa det här VMet. Citera
devalanteriel Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Fasen, skulle ha lagt till ett extra mål för Brasilien... extrapoängen gör ju rätt mycket. Många som drar ifrån där. Fast å andra sidan var jag ensam om 3-1 Mexiko för fem poäng, så jag får tillbaka lite grann. Citera
TGrinder Postad 23 Juni , 2014 Rapport Postad 23 Juni , 2014 Idiot man är som byter från Mexico vinst till Kroatien vinst. FML Citera
Recommended Posts