NikLasVegas Postad 3 Juni , 2014 Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 Går det att lösa på något sätt så att jag kan köra också? Jag har förståelse om folk inte vill det iom att jag har access till databas, rättning, osv. Samtidigt blir även mina tips publika vid matchstart, och jag kan skicka dem till någon pålitlig typ Shahin87,5 eller lägga upp på något neutralt, icke editerbart ställe innan matcherna börjar. (Posta/PMa här har samma problematik att jag teoretiskt kan ändra i databasen.) Känns det tveksamt ändå så avstår jag förstås. Det är fine för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 3 Juni , 2014 Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 Går det att lösa på något sätt så att jag kan köra också? Jag har förståelse om folk inte vill det iom att jag har access till databas, rättning, osv. Samtidigt blir även mina tips publika vid matchstart, och jag kan skicka dem till någon pålitlig typ Shahin87,5 eller lägga upp på något neutralt, icke editerbart ställe innan matcherna börjar. (Posta/PMa här har samma problematik att jag teoretiskt kan ändra i databasen.) Känns det tveksamt ändå så avstår jag förstås. Ser verkligen inget problem med att du ska vara med. gl (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 3 Juni , 2014 Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 Om det är någon som känner att den vill minska sin insats lite så kan jag tänka mig att köpa lite procent, motsvarande 200-500kr för att göra vm lite intressantare. Jag lägger mig alltså inte i vad du satsar på om du inte vill det men vill ha en del av kakan utan markup. Det ska vara någon jag litar på men släng iväg ett pm om det är av intresse. Helst skulle jag vilja satsa i de lägre regionerna men antar om någon vill betta 3000 så kanske inte 200 är något att lägga tid på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 3 Juni , 2014 Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 Betalda so far till mig; 1. Shahin86 2. Tele 3. Fajlen 4. El Kryddo 5. m4dh4tter 6. JackVegas 7. Kolo 8. devalanteriel 9. Tgrinder 10. Schoolbook Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 3 Juni , 2014 Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 Det är fine för mig Ser verkligen inget problem med att du ska vara med. gl (= Grazie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 3 Juni , 2014 Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 På! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
youngprofitable Postad 3 Juni , 2014 Rapport Share Postad 3 Juni , 2014 Dev, du får gärna vara med men om du vinner så vill jag ha pengarna tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 4 Juni , 2014 Rapport Share Postad 4 Juni , 2014 ba-dom-dish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 4 Juni , 2014 Rapport Share Postad 4 Juni , 2014 Betalda so far till mig; 1. Shahin86 2. Tele 3. Fajlen 4. El Kryddo 5. m4dh4tter 6. JackVegas 7. Kolo 8. devalanteriel 9. Tgrinder Betalda so far till mig; 1. NikLasVegas 2. IRLsucks 3. Sexyterran 4. MoonKenny 5. Ramz 6. Teh_Mouse 7. KungKroon 8. Padrinos_ftw Fan vad man inte har dingskills jämfört med vissa deltagare. Man måste vara turneringspelare för ett sånt här tips va? VM spelas ju i turreformat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Juni , 2014 Rapport Share Postad 4 Juni , 2014 Finns en bra ICM-film med Emil Mattsson man kan kolla på om man vill fräscha upp vm-skillsen. Skickar länk $50/st Edit: Utbytes mot kurs i grundläggande fotbollskunskap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
youngprofitable Postad 4 Juni , 2014 Rapport Share Postad 4 Juni , 2014 ba-dom-dish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 4 Juni , 2014 Rapport Share Postad 4 Juni , 2014 Deadline på tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 Juni , 2014 Rapport Share Postad 4 Juni , 2014 Deadline på tips? För enstaka matcher kan du justera ditt tips fram tills fem minuter före matchstart. Övriga frågor har du fram till den 12 juni klockan 21:55 på dig att tippa. Om du menar när sista betalning funkar så är det innan avspark för Brasilien-Kroatien. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 5 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2014 Betalda och klara för VM-tipset 1. Shahin89 2. Juventini 3. TheWave 4. Erlandsson Det lär nog trilla in en del inköp i sista sekunden med. 24 personer än så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 6 Juni , 2014 Rapport Share Postad 6 Juni , 2014 Jag heter f.ö. joel på 1x2 om det inte var helt självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 6 Juni , 2014 Rapport Share Postad 6 Juni , 2014 Uppvärmning: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 Juni , 2014 Rapport Share Postad 7 Juni , 2014 För er som gillar nGTO http://www.goldmansachs.com/our-thinking/outlook/world-cup-sections/world-cup-book-2014-statistical-model.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bananmannen Postad 8 Juni , 2014 Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Jag är på. Skeppar deg inom kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
youngprofitable Postad 8 Juni , 2014 Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Så GS-analytikerna har länge och väl analyserat VM och följaktligen kommit fram till att de flesta matcherna kommer sluta 1-1. Brilliant! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 8 Juni , 2014 Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Jag är gärna med, kan man swisha sin insats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 8 Juni , 2014 Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Jag är gärna med, kan man swisha sin insats? yep, jag pmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 8 Juni , 2014 Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Kan man åskåda spektaklet utan att själv delta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 Juni , 2014 Rapport Share Postad 9 Juni , 2014 Betalda so far till mig;1. NikLasVegas 2. IRLsucks 3. Sexyterran 4. MoonKenny 5. Ramz 6. Teh_Mouse 7. KungKroon 8. Padrinos_ftw Betalda och klara för VM-tipset 1. Shahin89 2. Juventini 3. TheWave 4. Erlandsson 1. Shahin86 2. Tele 3. Fajlen 4. El Kryddo 5. m4dh4tter 6. JackVegas 7. Kolo 8. devalanteriel 9. Tgrinder 10. Schoolbook 11. Jaroiten Alla som betalt hittills, om jag glömt någon får ni ropa till. 3 dagar kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 9 Juni , 2014 Rapport Share Postad 9 Juni , 2014 Betalda och klara för VM-tipset 1. Shahin89 2. Juventini 3. TheWave 4. Erlandsson 1. Shahin86 2. Tele 3. Fajlen 4. El Kryddo 5. m4dh4tter 6. JackVegas 7. Kolo 8. devalanteriel 9. Tgrinder 10. Schoolbook 11. Jaroiten 1. NikLasVegas 2. IRLsucks 3. Sexyterran 4. MoonKenny 5. Ramz 6. Teh_Mouse 7. KungKroon 8. Padrinos_ftw 9. Vrakman 10. WPT-Ragnar Ett par pröjsar in till mig idag/imorgon så vi är nog 30 pers inom kort. Dags för lateregsen att agera! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 9 Juni , 2014 Rapport Share Postad 9 Juni , 2014 Kan man åskåda spektaklet utan att själv delta? Följa ligan går inte utan att vara med i den, och tanken är väl att inte ha icke deltagare i ligan. Du kan förstås joina ligan, kolla läget, och gå ur den direkt hela tiden, men det är lite omständligt. Att kolla enskild spelares tips går lika fint utloggad som inloggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts