gorillai Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Passar på att göra en tråd då ingen annan har gjort det. För min egen del blev det en semikall månad, satsar på repris av månaden fast utan så mycket kasst spring! /2-/10 på svs, med majoriteten av volymen på /4-/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Ingen som grisplussat då tråden ej startades förrän idag Bjuder på en graf för att bidra med någon form av poker på forumet. Inget varken spännande eller upphetsande men det är en graf iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Hittade 200k ish tillslut, skönt med comeback efter en horribel start på året. graf från när jag dammsög zoomen på stars i början av månaden för att behålla supernovan, sen har det mest skottats rejält både PLO och holdem samt klonkat några lustiga sportsbet. Har sprungit oförskämt bra i allt jag gjort och även kunnat unna mig alldeles för mkt cs hoppas det gick bra för er andra! rekordmånad förövrigt ganska rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 +15k live o något liknande på turrar, redan droppat halva mars plusset i april så kan bli nån form av lockdown Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medriggad1 Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medriggad1 Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 /2 hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 6 små kakelugnar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Giftig Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Missnöjd men blev en liten rush på slutet i alla fall. /2 hehe. Endast /2? Riktigt vackert i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medriggad1 Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Endast /2? Riktigt vackert i så fall! I princip. 57k händer på /2. Spelar inte lägre än /4 nu i april (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Älskar 2014 so far Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 plurre några $k mer än vad jag backade i feb, som för övrigt var min första backmånad på ~24 mån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 back för mycket på olika siter. dock klonk på drygt 200k SEK efter skatt på lägenhetsförsäljning så jag ska väl inte klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 +16k sek (varav break even 5-max, trodde jag hade som mål att lära mig det under mars?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stefanovic Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 vad är det för nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 vad är det för nivåer? 2/4 till 7,5/15 mest 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poppen Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 30k händer Texas + 55k 3k händer omaha + 15k Rekordmånad:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 (y) gw bruv! 2.5/5 och 5/10$ zoom liknelsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Lirade bara sista veckan i mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 2/4 och 2/5, spelade bara sista veckan men fick in okej volym då. 80% 2/5 skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stefanovic Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 2/4 och 2/5, spelade bara sista veckan men fick in okej volym då. 80% 2/5 skulle jag tro. svårt liv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikeross Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 inga snygga grafer... men +21K på SS 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ellington Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 inga snygga grafer... men +21K på SS 1/2 Väldigt imponerande! Dela gärna med dig av graf ändå. PLO eller NL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikeross Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Väldigt imponerande! Dela gärna med dig av graf ändå. PLO eller NL? Har inge stats program så kör en hederlig föra in i excel genom ss kontohistorik. Men den såg ut såhär: "lön"/h: 362 Resultat: 21267 kr Speltimmar: 58,75 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kayle Postad 3 April , 2014 Rapport Share Postad 3 April , 2014 Fick rekordvolym (och resultat) förra månaden, så kan väl mtp hur dåligt denna börjat posta för att påminna mig om att det är kul ibland. Blandat 1/, 2/ & 4/ (mest plus på /1, mest minus på /4) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts