skadadbäver Postad 16 Mars , 2014 Rapport Postad 16 Mars , 2014 Mitt Hem missar händer ganska ofta. Har uppdaterat till det senaste samt gjort en ny databas. Finns det en lösning på problemet? Jag spelar enbart på svenska spel holdem. Flytta gärna tråden ifall den ligger fel. Citera
Soni Postad 16 Mars , 2014 Rapport Postad 16 Mars , 2014 Finns det en lösning på problemet? Skaffa HM2. Citera
skadadbäver Postad 16 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2014 Skaffa HM2. Har 30 dagars trial som jag spelar med nu. Men vill gärna slippa betala för det när jag redan har hem, holdem omaha pro version med ettan. Missar händer med hem 2 också. Citera
stefanovic Postad 16 Mars , 2014 Rapport Postad 16 Mars , 2014 har faktiskt exakt samma problem med mitt HM2 som missa händer titt som tätt.. Någon som har funnit en lösning på detta? Citera
GruGloG Postad 16 Mars , 2014 Rapport Postad 16 Mars , 2014 har faktiskt exakt samma problem med mitt HM2 som missa händer titt som tätt.. Någon som har funnit en lösning på detta? HM2 gör totalkaoz med svs för mig, huden placerar sig åt fanders och händerna kommer inte in som de ska. Finns lite trådar om problemen på deras forum. HM1 fungerar felfritt efter att ha ominstallerat och lastat in alla updates (viktigt att se till dra den senaste från deras forumdel). Citera
Lobo Postad 17 Mars , 2014 Rapport Postad 17 Mars , 2014 Någon som vet hur länge Holdem Manager 1 varar? Har haft den länge, mer än 1 år. Citera
ToBad Postad 20 Mars , 2014 Rapport Postad 20 Mars , 2014 Pröva en ny folderstruktur med så kort sökväg som möjligt, både för databasen och handhistoriken. Eran dator kanske har problem att skriva på hårddisken eller liknande. Min HM2 fungerar felfritt vad gäller handhistorik. Citera
Recommended Posts