Gå till innehåll

PLO på Svenska Spel. Vägen tillbaka till mid-stakes.


Daxxar

Recommended Posts

Halloj! Sorry för seg uppdatering. Har inte spelat alls då jag jag hade mycket jobb och lånade ut datorn med. Tänkte sätta igång idag är det tänkt då datorn åter är på plats. Satte in 500kr till så jag har 1000kr så slipper man känna stress ifall jag ska spela 4 eller 5 bord. Men håller mig nog till 4 bord då klienten är så jäkla mycket snabbare än iPoker och Pokerstars.

 

Gula en 45k rulle på 30 min är en prestation i sig :lol:

Lirat på svs förrut?

 

Gl!

 

Hehe ja.. Men det är inte svårt. Ja, jag lirade för några/något år sedan en hel del men valde att gå över till ipoker när jag fick en fin deal. Har även spelat en del på Pokerstars då jag inte hittat bra action på iPoker. Men är less på de sidorna nu faktiskt.

 

När du gulade 45k på 30minuter. Vilken nivå var de? Hur som helst, Lycka till denna gång. Hoppas verkligen att du kan hålla dig till dina krav och att de ska gå bra för dig.

 

Det var 50/100€ som de sista 35k rök på. Förlorade min näst största pott någonsin på ca 5500€ men jag var 30/70 när vi gick all-in så kan inte klaga. Största jag någonsin förlorat var på SvS runt 2008... Tiltade loss som fan och blev bumhuntad av hela eliten den kvällen. Förlorade en pott på 150k all-in pre och jag hade 55 mot hans KK. :lol:

 

Jaa... Som ni märker är jag rätt mentalt ostabil haha.

 

Nu kör vi igång iallafall!! Grind on the mind!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...