Heneks Postad 19 Februari , 2014 Rapport Share Postad 19 Februari , 2014 Satte för ungefär en månad sedan in 230$, kontot blev spärrat direkt och jag fick skicka in bild på pass osv. Detta var jag tvungen att göra flertalet gånger vilket även drog ut på tiden från deras sida. Under denhär tiden har jag inte haft någon tillgång till kontot över huvud taget. Nu efter en månads tjat med kundtjänst får jag hem en check (enda tillåtna betalningsalternativet) Denhär checken måste till inkasso för utredning vilket kostar 1000kr. Det överstiger nästan värdet på checken. Ska det verkligen vara såhär? Är mina 230$ förlorade? Jävla tjuvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bombapott Postad 19 Februari , 2014 Rapport Share Postad 19 Februari , 2014 Satte för ungefär en månad sedan in 230$, kontot blev spärrat direkt och jag fick skicka in bild på pass osv. Detta var jag tvungen att göra flertalet gånger vilket även drog ut på tiden från deras sida. Under denhär tiden har jag inte haft någon tillgång till kontot över huvud taget. Nu efter en månads tjat med kundtjänst får jag hem en check (enda tillåtna betalningsalternativet)Denhär checken måste till inkasso för utredning vilket kostar 1000kr. Det överstiger nästan värdet på checken. Ska det verkligen vara såhär? Är mina 230$ förlorade? Jävla tjuvar. skaffa neteller!!! enkelt smidigt snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heneks Postad 19 Februari , 2014 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2014 skaffa neteller!!! enkelt smidigt snabbt Check var mitt enda alternativ av okänd andledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bombapott Postad 19 Februari , 2014 Rapport Share Postad 19 Februari , 2014 Check var mitt enda alternativ av okänd andledningen. hmmm du verkligen säker på det? dom brukar vilja att man använder neteller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heneks Postad 19 Februari , 2014 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2014 hmmm du verkligen säker på det? dom brukar vilja att man använder neteller Efter att jag verifierat min identitet med ett tiotal bilder och en jävla massa tjat blev mitt konto upplåst för just check uttag. Även om jag kunnat använda netteller så står jag likförbannat här med en check och 0 på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dmpzor Postad 20 Februari , 2014 Rapport Share Postad 20 Februari , 2014 Efter att jag verifierat min identitet med ett tiotal bilder och en jävla massa tjat blev mitt konto upplåst för just check uttag.Även om jag kunnat använda netteller så står jag likförbannat här med en check och 0 på kontot Får man fråga hur du satte in pengar från första början? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JaPe Postad 20 Februari , 2014 Rapport Share Postad 20 Februari , 2014 Om du har konto på Stars så går det ju bra att föra över dit sen ta ut därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bombapott Postad 20 Februari , 2014 Rapport Share Postad 20 Februari , 2014 Efter att jag verifierat min identitet med ett tiotal bilder och en jävla massa tjat blev mitt konto upplåst för just check uttag.Även om jag kunnat använda netteller så står jag likförbannat här med en check och 0 på kontot tiotals bilder`?? nåja.... och spärrat direkt?? hund begraven.. skriv som det var! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flush123 Postad 20 Februari , 2014 Rapport Share Postad 20 Februari , 2014 Om du har konto på Stars så går det ju bra att föra över dit sen ta ut därifrån. Han skrev ju att haninte har pengarna på kontot längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BetAholic Postad 30 April , 2014 Rapport Share Postad 30 April , 2014 tiotals bilder`?? nåja.... och spärrat direkt?? hund begraven..skriv som det var! Håller med till hundra procent, aldrig varit något problem med uttag från Full Tilt för min del. Så länge allt är OK går det oftast snabbt, 2,5-3 dagar, att få ut pengar genom bankwiretransfer iaf. Det kanske skiljer sig mellan olika banker iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adlig Postad 30 April , 2014 Rapport Share Postad 30 April , 2014 Jävla åsnor alla ska vara, Komma o vara eftersmart o anklaga. Killen frågor om en lösning på ett problem kan man inte svara på det så är de väl ba gå vidare till nästa tråd. Känns som du är rätt fucked, skulle skriva ett välskrivet men argt mail till supporten (vet att ftp har sjukt dålig support) och säga som det är och kräva att dom blockar checken och fixar ett annat betalningsalternativ. De känns väl som de enda du kan göra. hoppas de löser sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BetAholic Postad 1 Maj , 2014 Rapport Share Postad 1 Maj , 2014 Jävla åsnor alla ska vara, Komma o vara eftersmart o anklaga.Killen frågor om en lösning på ett problem kan man inte svara på det så är de väl ba gå vidare till nästa tråd. Känns som du är rätt fucked, skulle skriva ett välskrivet men argt mail till supporten (vet att ftp har sjukt dålig support) och säga som det är och kräva att dom blockar checken och fixar ett annat betalningsalternativ. De känns väl som de enda du kan göra. hoppas de löser sig Det handlar ju inte om att anklaga eller vara åsnor, men är allt OK och man skickar in den identifikation som efterfrågas(som på alla seriösa sidor), och har skött sig som sig bör, så löser det sig oftast på ett eller annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
atifwaqar Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Har ett valdigt liknande problem. Men ingenting har har hjalpt. Kanske bara Full Tilt som ar korrupt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts