Partneransvarig Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Under tre raka söndagar kör PokerStars satelliter exklusivt för oss på Pokerforum.nu och Poker.se, med biljetter för över 10 000 kronor i adderat värde! Häng med och jaga din plats i Sunday Million, Sunday Kickoff och Sunday Storm! Nästa turnering: Namn: Poker SE Sunday Kickoff (#864526982) Tid: Söndag 2 mars klockan 20:00 Inköp: $10+1 Adderat till potten: 5 biljetter till Sunday Kickoff (totalt värde $545) Lösenordsrebus: förstaäreandraärntredjeärtfjärdeärifemteärlsjätteärl Har du inget konto på PokerStars går det fint att skapa ett med denna länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Ty. Dessa brukar man ju vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Ty. Dessa brukar man ju vinna. Och du behöver inte vara taggad via PSEs länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Och du behöver inte vara taggad via PSEs länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcosso Postad 16 Februari , 2014 Rapport Share Postad 16 Februari , 2014 Hittar inte denna turnering på Pokerstars. Finns det inget ID att söka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 16 Februari , 2014 Rapport Share Postad 16 Februari , 2014 Hittar inte denna turnering på Pokerstars. Finns det inget ID att söka på? Den ligger under private =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 27 Februari , 2014 Rapport Share Postad 27 Februari , 2014 Hej, Nästa turnering har ID 864526982. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big-O Postad 2 Mars , 2014 Rapport Share Postad 2 Mars , 2014 Hur ska man tänka i för att få ut rebusen, jag har försökt flera gånger. Men jag kommer inte på lösenordet. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 Mars , 2014 Rapport Share Postad 2 Mars , 2014 Hur ska man tänka i för att få ut rebusen, jag har försökt flera gånger. Men jag kommer inte på lösenordet. Tacksam för svar. förstaäre="e" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 2 Mars , 2014 Rapport Share Postad 2 Mars , 2014 Hej, Notera att dagens turnering har inköp om $5 + $0.50. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big-O Postad 2 Mars , 2014 Rapport Share Postad 2 Mars , 2014 Stort tack valterego! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts