smlove421 Postad 3 Februari , 2014 Rapport Share Postad 3 Februari , 2014 hej! jag har svårt att fixa hud på zoom och rush poker. Nån som orkar att hjälpa mig. Skulle vara snällt:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muppfest Postad 3 Februari , 2014 Rapport Share Postad 3 Februari , 2014 hej! jag har svårt att fixa hud på zoom och rush poker. Nån som orkar att hjälpa mig. Skulle vara snällt:-) Har tidigare haft samma problem, men fixade det med att köra Pokerstars genom "Run as administrator". Det gör du genom att högerklicka på ikonen och sedan har du alternativet där. Prova på det om det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smlove421 Postad 3 Februari , 2014 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2014 Har tidigare haft samma problem, men fixade det med att köra Pokerstars genom "Run as administrator". Det gör du genom att högerklicka på ikonen och sedan har du alternativet där. Prova på det om det fungerar. kan du beskriva lite nogranare:)plz:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts