Gå till innehåll

PF-träff Malmö (Whoop Whoop)


Starfitter

Recommended Posts

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Började eftermiddagen med att knalla hem till Starfitter. I entrén stod en kille med långt mörkt hår och fjun på hakan iförd träningskläder och snackademed en söt blnd tjej. Eftersom SF skrivit nåt om att han skulle till gymmet innan så tänkte jag att det nog var han. Det var det inte, han tittade på mig som om jag vore en idiot när jag frågade om det var han som var SF.

 

Succén var given vid tvåsnåret när ralfrolf snackade oss förbi den femti meter långa kön till Slitage och fixade ett vip-bås med skumpa och utspädd vodka. Vi ägde upp dansgolvet ganska bra också.

 

Landade på hotellet vid halv sex och tog halvtolvtåget hemåt. Är mer eller mindre död fortfarande. Fan va roligt jag hade.

 

Kvällen i siffror:

Antalet gånger jag fick frågor om hur det kändes att vara så sjuuukt gammal som jag är: 3

Antalet gånger Bitcoin diskuterades: 1

Storleken på SFs tv: Enorm

Mängden alkohol som konsumerades: Oändligt

Antal som inte fick komma in på CC efter att varit ute en sväng: 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite mer lucköppning:

 

Priset för kvällens bästa table presence gick till GruGlog som under sin kort stint som chipleader bredde ut alla markerna i femmarkershögar över nära nog halva bordet. Stor cred för mästerstycket att donera bort stora delar av stacken till SF och sen sitta med 4 bb i 25-or när blindsen var 400/800.

 

Har en bild på SF med fyra kvar på FT, men det är nästan den enda som inte är rejält blurrig.

 

Tilt på baren på CC som inte tog kort under långa stunder. Jag brände fan mer på öl än vad inköpet på turren var.

 

Antalet personer jag fortfarande minns (riktiga) namnet på: 2 (jag vet jag är sämst)

Antalet personer jag skulle kunna peka ut med PF-nick i en vittneskonfrontation: 9

Antalet personer som såg ut som sin avatar: 2 (nej, Mecklenburgaren är inte en av dom)

Antalet som är bjudna till PF-syd-summer-party-bonanza hos mig när det blir varmare: Samtliga!! Drinks are on me next time.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GruGlog som under sin kort stint som chipleader bredde ut alla markerna i femmarkershögar över nära nog halva bordet.

 

Tror det var här nånstans jag kände att kvällen började luta lite sådär mysigt snett. Min efterföljande vattenpakt med mig själv höll inte sådär våldsamt länge.

 

Minnesbilderna därefter är bara halvbra men de har mig som en riktigt hyvens grabb iaf!

 

- Höjde nog ur poss minst 4 gånger, livepoker är fan för svårt.

- Blev skolad i donkbetstrats av en mkt seriös kvinna som dessutom hade mage att hitta essen och busta andra pf-aren på bordet som lastade ca 1000bb pre med någon mycket coolare hand.

- Tackade såklart ralfrolf för fixat bord på slitage genom att kasta isbitar på honom.

- Visade prov på sinnes social kompetens genom att av oklar anledning försöka övertyga någon hur orimligt stort självförtroende jag har, blev välförtjänt hånad.

-Var garanterat minst näst häftigast uppe på schlagerrailen.

 

Kan inte ens om jag skulle vilja minnas ett ord från taxiresan till lund, men verkar som att jag därefter prutat upp priset från nånstans i lund hem till orimliga nivåer för att få köpa chaufförens 3 sista nikotinpinnar. Väckte enligt uppgift alla vid hemkomst, obv grisfull när jag gick upp runt 17-snåret. Allt som allt en habil kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Drack upp stora delar av alkoholen vid bordet. Sorry.
  • Köpte sedan för många 10or i baren. (Ralfrolf hjälpte dock till genom att välta ut dem)
  • Var troligen för mig Gruglog hävdade sitt goda självförtroende.
  • Katten hade väldigt roligt åt att vi herrar flexade quadsen och ägnade oroväckande mkt tid att klämma på varandras lekamen. No homo
  • Gjorde av med garderobslappen. Sprang hem utan jacka. Jackan är fortfarande försvunnen.
  • Ramlade över köksön när jag kom hem.

 

Hade en mycket trevlig kväll och var trevligt att få träffa nya pfare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...