stefanovic Postad 2 Februari , 2014 Rapport Postad 2 Februari , 2014 här har ni min månad. hoppas den är runk bar Citera
Baruka Postad 2 Februari , 2014 Rapport Postad 2 Februari , 2014 på tal om, tips till alla som vill fortsätta med spelet några år till eller har några typer av ambitioner att klättra i nivåer och bli bättre. Sluta isf bumhunta och börja kriga, samtidigt som ni är flitiga offtable. Fortfarande bästa sättet att utvecklas och hänga med kurvan på. Våga ge upp några kortsiktiga $ här och där! Vad tänker du på offtable? Citera
Longple Postad 2 Februari , 2014 Rapport Postad 2 Februari , 2014 Vad tänker du på offtable? offtable, off the table, utanför borden. Alltså att man gör något typ av arbete på sitt spel när man inte spelar. ex, range och frekvensanalyser, studerar sina motståndare, räknar lite o fipplar i diverse trackingprogram osv! Citera
Pkr_Falk Postad 2 Februari , 2014 Rapport Postad 2 Februari , 2014 här har ni min månad. hoppas den är runk bar Nivå? Citera
MR_Jimmy Postad 2 Februari , 2014 Rapport Postad 2 Februari , 2014 Eftersom alla alltid vinner inne på pf vore det tjänstefel att inte bumpa denna igen... http://bloggar.aftonbladet.se/superbloggen/2014/02/gor-skillnad/ Citera
Ripentrction Postad 3 Februari , 2014 Rapport Postad 3 Februari , 2014 10k plus online, 1-2k back live, räknar man med värdet på turneringar jag kvalat in till förra året å spelat detta är jag back men hade inte bokfört dom som plus innan så det gör jag inte. Citera
Gavve Postad 6 Februari , 2014 Rapport Postad 6 Februari , 2014 +44.9k Svs, 90% 2/4 och 2/5. 5% 5/10 som jag backade nått inköp på. 55k händer. Edit: Fast nu har jag hittat till PLO borden så det ser inte så ljust ut längre. Citera
Recommended Posts