Lundin89 Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 Månaden bokad och det känns fantastiskt skönt att man äntligen har en grön månad sen jag flyttade ner till Skåne. Fyra raka, röda månader innan denna, så välbehövligt som fan. För er som är sugna på appen Poker Income så är detta två av resultatbilderna man kan få, det finns mer statistik än så, men dessa bilder är mest övergripande. Resultat med timlön: Livegraf: Citera
TGrinder Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 Kicka igång så sent som den 15:e, så får vara nöjd. Citera
padrinosftw Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 Fan va folk rushar, wpwp Citera
Starfitter Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 Vann 5k (sista 10 händerna för månaden) på 23k händer. Återstår ca tiofaliga innan jag är klar med uppsminkning. Citera
Jinti91 Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 Wp allihop! Och kul att bryta backtrenden med sådan bravur, Lundin +2.1k på 5.3k händer här. Månaden är inte slut ännu dock. I februari drar 2014 igång på riktigt Citera
obvspeltorsk Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 6,5-7k€ + på alldeles för många händer. Lyckades inte hålla mitt nyårslöfte om mindre volym, mer bumhunt. Får bli skärpning till nästa månad Citera
Anteee Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 6,5-7k€ + på alldeles för många händer. Lyckades inte hålla mitt nyårslöfte om mindre volym, mer bumhunt. Får bli skärpning till nästa månad Tycker annars att en ledsen gubbe är på gränsen att överhuvudtaget ha med i ett inlägg där man plussat ca 70k sek =) Citera
gorillai Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 Är väl ingen supervolym direkt, känns ändå ok för att studera heltid. Satsar dock på fler händer i februari, planerar även att lämna /2 och börja härja på /4, men får se hur det blir med det . Citera
killerwolf Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 6,5-7k€ + på alldeles för många händer. Lyckades inte hålla mitt nyårslöfte om mindre volym, mer bumhunt. Får bli skärpning till nästa månad lol, här har jag lovat mig tvärtom Citera
mikeross Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 49 sessioner varav 45 + och 4 - totalt ~10k på SS microbord manuell räkning genom ss kontohistorik så inga fina grafer att visa Citera
Longple Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 stars svs lol, här har jag lovat mig tvärtom på tal om, tips till alla som vill fortsätta med spelet några år till eller har några typer av ambitioner att klättra i nivåer och bli bättre. Sluta isf bumhunta och börja kriga, samtidigt som ni är flitiga offtable. Fortfarande bästa sättet att utvecklas och hänga med kurvan på. Våga ge upp några kortsiktiga $ här och där! Citera
krmjaow Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 -4k SEK~ på poker, spelat 2 dagar i jan +18k SEK (dagens kurs) på kryptovalutor Citera
Imfromsweden Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 Bläk, var pluss 50k i mitten av january, men lyckades blöda bort nästan allting under andra halvan. Slutade väl +5k eller nåt i slutändan kanske. Dessutom ska börsen downswinga också Hoppas på en bättre februari Citera
rahm93 Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 Borde spela mer #microwarrior Citera
Sladdafan Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 Kan väl crossposta här me. Inget att skryta med men kul att folk faktiskt fortfarande postar lite grafer eller öht pokerz =) Citera
Starfitter Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 Bläk, var pluss 50k i mitten av january, men lyckades blöda bort nästan allting under andra halvan. Slutade väl +5k eller nåt i slutändan kanske. Dessutom ska börsen downswinga också Hoppas på en bättre februari Sluta härmas. Citera
Imfromsweden Postad 1 Februari , 2014 Rapport Postad 1 Februari , 2014 Om du slutar boka dåliga månader så kanske Citera
Recommended Posts