Namehere Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Tja! Någon pokerspelare i värmland som skulle kunna va sugen på lira lite live? Är ett gäng på 4-5 och skulle ju va mkt roligt med lite fler att spela med osv =) PMa på! /Naaaame Citera
hellgren84 Postad 5 Februari , 2014 Rapport Postad 5 Februari , 2014 pma mig, brukar köra hos mig, dock låga insatser pga kassa spelare ;P Citera
cDk Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Tja, Vi är ett gäng på ~10 pers som brukar lira ett stycke djupt slaskigt Dealerschoice 5-5 CG typ varannan månad, vi brukar va 6-8st per gång så lite nytt blod är ju alltid välkommet! Kan man förklara reglerna spelar vi det typ, PLO/PLO8, svitenspecial, sökö8 är väl det som rullar mest, men det är nog ett tiotal andra varianter som spelas frekvent också. Jag kan locka med kändis iform av Hogge! Han är dock roligast när han är full, vilket han oftast är. Edit: i karlstad Citera
hogge75 Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Jag är nästan nykterist ju Citera
higefive Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Hallå. Jag försöker att hitta hur man lägger in ett inlägg men det va lite klurigt. Jag bor i Uppsala och tänkte fråga om det är någon i Uppsalatrakten som är sugen på att lira lite kort. Så hur gör man för att lägga in ett inlägg? Mvh Johan Citera
Namehere Postad 12 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2014 Tja,Vi är ett gäng på ~10 pers som brukar lira ett stycke djupt slaskigt Dealerschoice 5-5 CG typ varannan månad, vi brukar va 6-8st per gång så lite nytt blod är ju alltid välkommet! Kan man förklara reglerna spelar vi det typ, PLO/PLO8, svitenspecial, sökö8 är väl det som rullar mest, men det är nog ett tiotal andra varianter som spelas frekvent också. Jag kan locka med kändis iform av Hogge! Han är dock roligast när han är full, vilket han oftast är. Edit: i karlstad Intressant! Dock lite för högt för min IRL-rulle + kan knappt spelen du nämnde Kanske i framtiden! Hallå. Jag försöker att hitta hur man lägger in ett inlägg men det va lite klurigt. Jag bor i Uppsala och tänkte fråga om det är någon i Uppsalatrakten som är sugen på att lira lite kort. Så hur gör man för att lägga in ett inlägg? Mvh Johan Klicka in dig på forum och glid in på underrubriken "Om Poker">"Livepoker" och gör sedan ett nytt inlägg =) är en liten ikon oppe till vänster tror jag Citera
higefive Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Intressant! Dock lite för högt för min IRL-rulle + kan knappt spelen du nämnde Kanske i framtiden! Klicka in dig på forum och glid in på underrubriken "Om Poker">"Livepoker" och gör sedan ett nytt inlägg =) är en liten ikon oppe till vänster tror jag Tack det gick bra.. Citera
Namehere Postad 14 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2014 Bump! Letar pokerklubb värmland Citera
Recommended Posts