Gå till innehåll

Poker @ svsmicro 2014


yshithappens

Recommended Posts

  • Svars 231
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Om förra månaden var ATH, så är denna raka motsatsen. Har nog inte sprungit så här skevt på nästan 2 år. Givet efter förra månaden obv :)

 

Det är nötkåkar man får in på turn mot triss som blir fyrtal på riv, det är nötfärg mot rivrad hålfärgstege etc o alla andra utdragningar man kan tänka sig. Ja, de mesta man aldrig sett med egna ögon, det har jag sett nu iaf. Att vinna en SD riv, finns inte!

 

Inte allt för mkt minus och får hoppas på en rush nu mot slutet så vi kan boka grönt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Zupzup, long time...

 

Året 2014 då, de första året man spela "seriöst" så att säga. Helheten är man ju helt nöjd med med tanke på att innan var man BE-spelande at best typ.

 

Dock så avslutades året sjukt dåligt resultatsmässigt, november och december var de 2 sämsta månaderna på hela året och inte mycket som funkade, det fortsatte även in en bra bit i Januari.

Breaket var ett faktum, och har börjat trycka lite volym nu igen, känns som det lossnat nu. Känns roligare att spela, och tänker klarare, även fast det kanske inte gått superbra så blir det färre o färre misstag, vilket även speglar sig i resultaten.

 

Jag nådde tyvärr inte 100K profiten, utan landade nånstans mellan 86-88K. Får ta det i år istället, och förhoppningsvis kunna regga på iaf en nivå högre, dvs. /4-/5, vid årets slut.

 

Har ännu inte satt upp några tydliga mål alls, men återkommer med det när jag själv vet.

 

Det går! :)

 

Boss $200.00 No Limit Hold'em - 5 players -

 

UTG: $304.21 - VPIP: 37, PFR: 23, 3B: 3, AF: 1.2, Hands: 159

CO: $391.28 - VPIP: 23, PFR: 17, 3B: 8, AF: 3.1, Hands: 426

Hero (BTN): $360.13 -

SB: $335.45 - VPIP: 19, PFR: 13, 3B: 4, AF: 1.5, Hands: 584

BB: $231.31 - VPIP: 30, PFR: 25, 3B: 7, AF: 2.7, Hands: 1231

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with K :diamond: T :heart:

1 fold, CO raises to $7, Hero raises to $24, 2 folds, CO raises to $55, Hero raises to $100, 1 fold

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nådde du den profiten på endast upp till /2? Turrar? Starkt jobbat hur som helst! Hur mycket volym får du in i snitt?

 

Ah typ. Majoriteten av händerna på /1 resten på /2, sen nanovolym på /0,5 o /4-/5. Turrar har jag väl spelat 2-3 st minns inte bi eller så men kom till finalbord i en men det är inget jag räknat med.

 

Ingen koll på volymen heller då ja har några databaser, men skulle chansa på runt 30/månad give or take.

 

Man tackar och kul att du hitta hit!

 

Nån som har beställt med DPD? Drog en beställning från England o nån jubelidiot, vet inte i vilken ände har gjort fel. Paketet har leverats till en stad som ligger XX mil härifrån . Styr dom hit de om man snackar me supporten eller måsta man åka hämta de? :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...