Shark gap Postad 9 Januari , 2014 Rapport Postad 9 Januari , 2014 Hej. Någon som stött på problem med Full Tilt? Jag skapade ett konto där satt in pengar och nu går det inte att logga in:evil: ... Har varit i kontakt med deras support men får ingen hjälp. Jag har provat att skicka efter ett nytt lösen och får även detta på min mail men det fungerar ej ändå. Börjar tröttna på denna klient efter allt skit. Någon som hört något? //Shark gap Citera
Soni Postad 9 Januari , 2014 Rapport Postad 9 Januari , 2014 Förmodligen en säkerhetsåtgärd. Dock ska du ha blivit informerad om varför kontot är stängt och vad dom behöver från dig. Citera
Shark gap Postad 9 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2014 Har inte hört något svar från dom:( Citera
puttteee Postad 25 Januari , 2014 Rapport Postad 25 Januari , 2014 Exakt samma sak hände mig med... satte in pengar blev utloggad och nu kommer jag inte in.. Har heller inte hört något. Shark gap, löste det sig för dig? Citera
Jocke_G Postad 25 Januari , 2014 Rapport Postad 25 Januari , 2014 Låter konstigt, men skicka kopia på ID/Körkort och kopia av en räkning (inte äldre än 3 månader) till deras support så dom kan verifiera dig så borde allt lösa sig. Citera
Recommended Posts