Gå till innehåll

Input på hand


RookieMistake

Recommended Posts

Hej PF och tack för mkt intressant läsning under en tid. Här kommer mitt första inlägg.

 

Planerar en längre presentation inom en snar framtid. :)

 

-------

 

 

Förstod efter flop att han prickat trissen.

 

Pusha före turn kändes fel i och med att han antagligen skulle följt med på vad som helst med sin hand.

 

Skulle jag vikt den på river?

 

Vad säger PF? Jag är nybörjare, så såga mig gärna totalt.

 

Mvh

 

**Giv**

 

Jag [3r, 3h]

 

*** Bet Runda 1 ***

 

Jag Synar 1.00

FI Check

FOLD

FOLD

 

***Flop***

 

[3s, 6s, 6h]

 

***Bet Runda 2***

 

FI satsar 2.62

Jag synar 2.62

 

***Turn***

 

[3s, 6s,6h] [2k]

 

***Bet runda 3***

 

FI satsar 6.55

Jag synar 6.55

 

***River***

 

[3s, 6s,6h] [2k] [9h]

 

***Bet runda 4***

 

FI satsar 21.84

Jag höjjer 43.68

FI höjjer 65.52

Jag synar 21.84

 

***Showdown***

 

Totalpott 149.06

 

FI [6k, 2r] Kåk Vinnare 149.06

Jag [3r, 3h] Kåk förlorare 0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höj pre, då kan du plocka upp blindsen, som spelat ser de bra ut men tycker inte du ska förutsätta att han har träffat trissen, absolut ingen garanti och du kan inte sätta folk så specifikt på händer, fundera istället över en kombination av händer han kan ha.

 

på river tycker jag du kan trycka in allt istället för att lämna 20 bakom, du kan ALDRIG NÅGONSIN folda, överväg det inte ens med en sådan hand. han kan ha exakt vadsom, 45 för stege turn är absolut inte omöjligt, alla trissar, allt möjligt skräp, man ser väldigt märkliga saker på låga nivåer.

 

kort svar men ska iväg, lycka till i framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser