NeoSlayer Postad 6 December , 2013 Rapport Postad 6 December , 2013 Ingen som fått ett BJ eller något? Hade skaffat sig sånt sjukt psykologiskt övertag mot resten av töntarna vid finalbordet då. För typ 7 år sen, innan barnen kom så fick jag ett BJ samtidigt som jag lirade och det slutade med att jag timea ut JJ på flopp JJ4-bräda där pengarna åkte in mellan KK och 44. En liten nätt 600$ pott vilket var mycket deg för mig på den tiden. Så än idag heter BJ "JJ" hemma hos oss. Citera
killerwolf Postad 6 December , 2013 Rapport Postad 6 December , 2013 För typ 7 år sen, innan barnen kom så fick jag ett BJ samtidigt som jag lirade och det slutade med att jag timea ut JJ på flopp JJ4-bräda där pengarna åkte in mellan KK och 44. En liten nätt 600$ pott vilket var mycket deg för mig på den tiden. Så än idag heter BJ "JJ" hemma hos oss. 600 dollar är väl mycket pengar idag också ! Annars, not so hidden! Citera
minibiff Postad 6 December , 2013 Rapport Postad 6 December , 2013 För typ 7 år sen, innan barnen kom så fick jag ett BJ samtidigt som jag lirade och det slutade med att jag timea ut JJ på flopp JJ4-bräda där pengarna åkte in mellan KK och 44. En liten nätt 600$ pott vilket var mycket deg för mig på den tiden. Så än idag heter BJ "JJ" hemma hos oss. pluswhine imo Citera
NeoSlayer Postad 7 December , 2013 Rapport Postad 7 December , 2013 600 dollar är väl mycket pengar idag också ! Annars, not so hidden! Klart att 600dolls är mkt pengar, dock var det MYCKET mer pengar för mig för 7 år sen. Varför är en annan historia. Citera
CarlDenStore Postad 7 December , 2013 Rapport Postad 7 December , 2013 600 dollar är väl mycket pengar idag också ! Annars, not so hidden! Sigh Citera
killerwolf Postad 7 December , 2013 Rapport Postad 7 December , 2013 Klart att 600dolls är mkt pengar, dock var det MYCKET mer pengar för mig för 7 år sen. Varför är en annan historia. , det fetstilta drog mig genast till filmhyllan, blev så hiskeligt sugen på lite conan(givetvis av Arnold) for CROM! Sigh Brag! *peka* Citera
Recommended Posts